434 Reacties

22 dagen geleden

Verschonen jullie je kindje nog steeds elke 3 uur? Ik moet eerlijk bekennen dat er bij ons soms best 5 uur tussen een verschoning kan zitten wanneer hij niet gepoept heeft of geen volle plasluier heeft...

22 dagen geleden

Reactie op Frummel1991

Verschonen jullie je kindje nog steeds elke 3 uur? Ik moet eerlijk bekennen ...
Nee, ik verschoon na ieder slaapje, of als hij gepoept heeft of een mega volle luier heeft

22 dagen geleden

Reactie op Frummel1991

Nee, al een hele tijd niet meer eigenlijk, denk dat we daar hier na de kraamweek al mee gestopt zijn 🙈 's morgens als hij wakker wordt bij het wassen van zijn billetjes, als de luier vol is (of bijna vol voor een slaapje), gepoept heeft of voor de nacht.

22 dagen geleden

Reactie op Frummel1991

Nee, na ieder slaapje!

22 dagen geleden

Heeft iemand een aanrader voor een wascrème voor de eczeemgevoelige huid? Ik gebruik nu de Kruidvat zonder parfum etc maar wil eigenlijk toch nog wat zachters en meer voor de huid die soms eczeem heeft.

22 dagen geleden

Reactie op cheyennevdl

Nee, ik verschoon na ieder slaapje, of als hij gepoept heeft of een mega vo ...
O haha, gelukkig. Ik was bang dat ik de hele moedermaffia over mij heen zou krijgen 😅

22 dagen geleden

Reactie op ananas25

Heeft iemand een aanrader voor een wascrème voor de eczeemgevoelige huid? I ...
Volgens mij is Naïf hier een goede voor

22 dagen geleden

Reactie op ananas25

Wij gebruiken dat van Naif, super handig ook in dat pompje. Hier ook veel eczeem altijd

22 dagen geleden

Reactie op ananas25

Ik zou juist geen producten als Naïef, Zwitsal etc gebruiken. Ik zou juist La Roche Posay baby of Avène gebruiken. Ik vind dat er altijd hele uitgebreide artikelen en onderzoek staat op de website van www.sproetonline.nl en op haar Instagram.

22 dagen geleden

https://sproetonline.nl/productadvies-babyhuid/ Dit is de link!

22 dagen geleden

Reactie op Gebruiker10

Wij gebruiken dat van Naif, super handig ook in dat pompje. Hier ook veel e ...
Bij ons werd door Naif het eczeem alleen maar erger. Sinds we zijn gestopt blijft het eczeem ook weg….

22 dagen geleden

Reactie op ananas25

Eens met celinevhm mbt naief is bijv helemaal niet zo “troep vrij” als ze claimen. Ik gebruik alles van Incia, website: hemnature.nl daar ben ik terecht gekomen ivm baby eczeem (gel voor droge huid) en gebruik inmiddels ook hun zonnebrand en muggenspray en voor mezelf deo.

22 dagen geleden

Reactie op SLIBI

Eens met celinevhm mbt naief is bijv helemaal niet zo “troep vrij” als ze c ...
Ja ik ben ook fan van Incia! En ik zweer ook bij natuurlijke sheabutter, frambozenzalf en mangozalf!

21 dagen geleden

Wat zijn jullie top 3 favoriete boekjes?

21 dagen geleden

Tip voor kindje dat keer op keer sokken zelf uittrekt, ook buiten? Nu het kouder wordt niet zo handig. Ze loopt nog niet, dus maillot met jurkje is niet handig i.v.m. kruipen 🤷🏼‍♀️

21 dagen geleden

Reactie op SLIBI

Eens met celinevhm mbt naief is bijv helemaal niet zo “troep vrij” als ze c ...
Team Incia 🙏🏼🙌🏻

21 dagen geleden

Reactie op Merel222

Tip voor kindje dat keer op keer sokken zelf uittrekt, ook buiten? Nu het k ...
Hier ook al maanden een probleem maar inderdaad nu het kouder wordt echt onhandig dat hij dan met blote voeten in de wagen zit haha 😅 om die reden hebben wij vorige maand toch schoentjes gekocht, ondanks dat hij nog niet loopt. Veters met een dubbele knoop en dan krijgt hij het niet uit. Voor binnen vaak maar gewoon blote voeten 😅 Overigens vind ik een voetenzak ook wel erg handig. Dan kan hij niet bij zijn voeten, maar zo wel dan blijft hij ook lekker warm.

21 dagen geleden

Reactie op Merel222

Wij doen tegenwoordig schoentjes aan buiten, Shoesme (Vinted). Binnen sokken, tot hij ze zelf uittrekt 🤣

20 dagen geleden

Reactie op Merel222

Die vsn mij trekt alles uit, loopt ook buiten op blote voeten... vertikt het gewoon om iets aan zn voeten te hebben 🤷‍♀️ Als ik zn schoentjes kan vinden krijgt hij die weer aan (yay verhuizing en niks terug kunnen vinden). Muts weet ik ook niet waar die ligt 🥲😑

20 dagen geleden

Reactie op metalharpey

Die vsn mij trekt alles uit, loopt ook buiten op blote voeten... vertikt he ...
Hier heeft muts dan weer geen zin. Zijn sokken laat hij aan haha maar zijn muts😂 geen denken aan dat die op zijn hoofd blijft 🤦🏻‍♀️