432 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Miranda95
Hoe gaat het nu met Sverre?
Hij spuugt nog steeds wel een paar x per dag. Wel al wat minder als voorheen. 🤷♀️
2 maanden geleden
Doorpakken of niet?
June wilt door spruw niks van haar speen weten. Nu slaapt ze na heel lang wiegen eindelijk. Normaal was het speen erin en ze sliep. Nu zitten we een beetje. Als ze minder last krijgt vd spruw. Gaan we dan door met de wiegtactiek in de hoop dat ze op een gegeven moment niet zo lang meer gewiegd moet worden voor ze slaapt…. Of pakken we de speen weer.🤔
2 maanden geleden
Reactie op Liese2023
Doorpakken of niet?
June wilt door spruw niks van haar speen weten. Nu sla ...
Wij hebben sinds februari geen speen meer en vind t echt top! Ik zou, als er de ruimte voor is, altijd even doorpakken in t afleren! Zal uiteindelijk toch moeten
2 maanden geleden
Reactie op Liese2023
Doorpakken of niet?
Wij hadden een poosje terug hetzelfde toen mijn zoontje ziek was (keelpijn) en opeens de speen weigerde. Wij hebben toen doorgepakt en sindsdien de speen niet meer aangeboden. Ben heel blij dat we het niet actief hebben moet en afleren want dat is best een opgave volgens mij.
2 maanden geleden
Reactie op Liese2023
Doorpakken of niet?
Hier ook doordat onze dochter tandjes kreeg, ze wilde de speen niet meer. was aan het begin wel even van oké maar hoe word je dan rustig voor het slapen? Want dat deed ze altijd met de speen. Maargoed we hebben doorgezet en nu sabbelt ze op een knuffeldoekje😃! Dus ik zeg doen!
2 maanden geleden
Reactie op celinevhm
Vallen jullie kindjes ook zovaak op hun hoofdje?
Ik snap dat af en toe val ...
Ja hoor die van ons zit al weken onder de blauwe plekken. Inmiddels niet meer zo vaak dat hij op zn hoofd valt, hij weet nou hoe hij moet vallen op zn kont of op zn armen 🤭
2 maanden geleden
Reactie op Liese2023
Doorpakken of niet?
Vanmiddag zou ik zeggen: doorpakken.
Hahah echter is mijn zoontje vanavond voor het eerst in slaap gevallen zonder zijn speen te pakken. Dus ik twijfel ook om nu door te pakken en die speen weg te halen. Maar ik ben bang. Dus nu zou ik jou niet durven adviseren 😂
2 maanden geleden
Hebben jullie ook zovaak lekker band met de buggy 😔 tegenwoordig elke week is het raak😵💫
2 maanden geleden
Reactie op Liese2023
Wij hebben wielen die niet lek kunnen
Hier ook. Echt ideaal
2 maanden geleden
Reactie op Toooh
Huh nee? Wat voor wagen heb je dan?
Maxi Cosi Mura( is een wat ouder model)
2 maanden geleden
Reactie op Liese2023
Wij hebben wielen die niet lek kunnen
Welke zijn dat dan?
2 maanden geleden
Reactie op loesvoragen
Welke zijn dat dan?
Wij hebben de joolz aer + en die kunnen ook niet lek, omdat er geen lucht in zit. Dat kan je zien aan of er wel of niet een ventieltje aan het wiel zit.
Mijn broer had bij hun joolz kinderwagen ook steeds een lekke band en ze hebben toen ook de wielen vervangen voor wielen zonder lucht. Dan kan je tenminste overal doorheen crossen😊