434 Reacties
20 dagen geleden
Reactie op Delina!
Oh maar die is niet zo moeilijk: een bivakmuts it is!
Haha dat is iets te extreem voor Nederlands weer, maar zelfs dan. Hij trekt alles van zijn hoofd af en als het niet lukt is het gillen. Ik laat zijn hoofd met rust😂 Zolang het geen -20 graden hier is overdag vind ik het best
19 dagen geleden
Reactie op MSM89
Hier heeft muts dan weer geen zin. Zijn sokken laat hij aan haha maar zijn ...
Hier ook niet hoor! Van de zomer leuk een hoedje/pet, nou nee hoor. En idd gillen hahaha. Heeft ook niks van de warmte (of kou). Heel de zomer (goed ingesmeerd) in de zon gespeeld. Zijn fietshelm blijft ook maar net op zitten omdat hij dat afgeleid is door de omgeving😅
19 dagen geleden
Herkenbaar?😊 Finn is super verkouden, dus ook sneller weer moe, waardoor weer een klein 3e dutje😴
17 dagen geleden
Meer kleintjes die in een piek van verlatingsangst/eenkennigheid zitten?🥲 Zo zielig ook met het afzetten bij de opvang, vorige week was het al en vandaag ook..🫠 Op andere momenten heeft hij het ook, vooral bij mama..!
17 dagen geleden
Reactie op Liese2023
Zijn er meerdere bij wie de borsten na 1 jaar stoppen met bv lekken? Er kwa ...
Ik lek al ff niet meer (denk sinds 9 a 10 mnd), maar als je nog steeds bv geeft kan dat wel denk ik 🤔 ik las ergens dat je nog lang melk kunt hebben ook al ben je misschien al gestopt 🤷♀️
17 dagen geleden
Reactie op mvanierland
Meer kleintjes die in een piek van verlatingsangst/eenkennigheid zitten?🥲 ...
Bij ons was het een maand geleden (rond 1 jaar) bij mij erg, daarna plots over en nu savonds als papa hem op bed ligt ook ineens weer😅. Overdag dus niet zo erg 🤷♀️. Toen rond 1 jaar was best heftig dus een kleine angst dat het weer zo wordt😬
17 dagen geleden
Reactie op celinevhm
Was bij ons een maand ongeveer geleden.. was zo sneu en pittig
Jaa is echt wel pittig ja! Maar als het goed is een fase dus..🥲
17 dagen geleden
Reactie op Aldnb
Bij ons was het een maand geleden (rond 1 jaar) bij mij erg, daarna plots o ...
Awww ja zo pittig en sneu!!
16 dagen geleden
Provocatietest voor koemelkallergie gehad, hij is er gewoon helemaal door heen! Enige is wat roodheid in het gezicht.
Nu mag ik binnenkort, omdat het zo goed verlopen is met een melkladder aan de gang van 5 dagen.
Buiten dat ik het super fijn vind, kan ik mij het haast niet voorstellen. Nog geen 3 weken geleden had hij een gerecht op met bechamelsaus (met melk), waar hij wel op reageerde. Dus vind het zo raaar. Alleen zou het natuurlijk super fijn zijn als hij gewoon met alles mee kan eten. Ook qua kosten zal het zeker schelen.
15 dagen geleden
Reactie op Floma
Aah ik heb wel haar tandvlees gevoeld aan de voorkant maar nog niet naar ki ...
Hier ook! Hij was vannacht een nachtje uit logeren en hij is van 1 tot 4 wakker geweest 😳.. hij had gister ook een rood wangetje dus wie weet zit er wat aan te komen 🫣
15 dagen geleden
Zijn er meer kindjes die aan hun tong zitten alsof ze een haar in de mond hebben zeg maar? Wat wij zouden doen als we een haar in onze mond hebben.. Zou dat een teken zijn van tandjes?
14 dagen geleden
Hoi, ik heb een achterzitje op mijn fiets voor mijn dochter. Kan de kleine daar ook al op met 13 maand?
14 dagen geleden
Reactie op kimmetje03
Hoi, ik heb een achterzitje op mijn fiets voor mijn dochter. Kan de kleine ...
Staat dat niet in het boekje dat je bij het zitje hebt geregen?
Welk merk/type heb je? Dan kan ik kijken of ik het online voor je kan vinden