434 Reacties
6 dagen geleden
Reactie op Jool88
Ik zit hier met een mysterie. In de ochtend, als mijn zoontje melk met have ...
Gebruik je altijd dezelfde lepel voor die maaltijd? Misschien is daar iets mee? 🤔
Maar gek idd.
Als het pijn is van doorkomende tanden ed dan zou je het met ander eten ook verwachten
3 dagen geleden
Reactie op NMI9
Zijn jullie darmen sinds de bevalling ook meer aanwezig?
Ik voel soms zove ...
Ohh jaa hier ook. Het hele patroon is ook veranderd bij mij. Het is zo wisselend. Moet ook echt letten op wat ik eet. Dat ik voldoende vezels binnen krijgt en genoeg drink. Anders loopt het proces vast🫠
3 dagen geleden
Reactie op NMI9
Zijn jullie darmen sinds de bevalling ook meer aanwezig?
Ik voel soms zove ...
Jaa dat is zoo bizar! Echt schopjes af en toe
2 dagen geleden
Reactie op Liese2023
Hoe houden jullie je kleintje warm snachts? Ze heeft de dikste slaapzak aan ...
Wollen onderlegger op het matrasje (onder de hoeslaken) doet hier wonderen. En hier draagt hij ook een merinowollen pyjama over zijn katoenen lange mouwen romper. Omdat wol temperatuur regulerend is, is het niet snel te warm en tegelijk warmer dan ander materiaal!
2 dagen geleden
Reactie op Liese2023
Hoe houden jullie je kleintje warm snachts? Ze heeft de dikste slaapzak aan ...
Ik ben ook fan van wol! Specifiek van deze https://jetpaq.com/nl/producten/wollen-babykleding/wasbare-wol-baby/ want kan je gewoon met andere kleertjes mee wassen.
En de vierseizoenenslaapzak van puckababy is ook heel fijn. Wel duur, maar gaat lang mee. Ook op marktplaats heel goed te kopen.
één dag geleden
Zijn er meer bij wie de kleintjes op de tenen staan vaak? Finn kan nu goed zelf gaan staan, maar staat bijna de hele tijd op zijn tenen🤔
één dag geleden
Reactie op mvanierland
Zijn er meer bij wie de kleintjes op de tenen staan vaak? Finn kan nu goed ...
Kan hij ook recht staan? Hier als hij staat, staat hij altijd recht. Als hij op de tenen staat, is dat omdat hij ergens bij wil.
Ik weet dat kinderen vaak op hun tenen staan als ze gewend zijn geweest om te lopen in zo’n loopstoel🤔 Het zal vast niets zijn, maar goed om in de gaten te houden🤷🏻♀️