432 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Yagir
Wij hebben de joolz aer + en die kunnen ook niet lek, omdat er geen lucht i ...
Zal eens kijken. Wist niet dat die dingen bestonden 🫣
2 maanden geleden
Reactie op loesvoragen
Zal eens kijken. Wist niet dat die dingen bestonden 🫣
Ik weet niet of je bij alle merken de wielen makkelijk kunt vervangen maar bij Joolz in ieder geval wel :) die klik je er zo af. Op onze kinderwagen + buggy zaten al bij aankoop wielen die niet lek kunnen.
2 maanden geleden
Reactie op celinevhm
Vallen jullie kindjes ook zovaak op hun hoofdje?
Ik snap dat af en toe val ...
Hier is hij heel voorzichtig. Hij is paar keer gevallen en een keer flinke bloedneus🙈 maar hij heeft geleerd hoe hij voorzichtig terug op de grond moet komen tijdens staan/lopen. Dus komt een stuk minder voor. Hij klimt al een tijdje trap en weet ook hoe beneden te komen een paar treden, maar die begeleid ik nog wel met zijn wiebelkontje😂 dat vind ik weer veel te spannend.
2 maanden geleden
De laatste tijd is het voor mij heel lastig om onze baby naar bed te brengen. In slaap voeden lukt niet echt meer, ze blijft wakker dus ik probeer haar slaperig weg te leggen. Zodra ik 1 stap zet moet ze huilen, het lijkt alsof ze niet wil dat ik wegga. Als mijn man het doet lukt het wel. Bij het ochtend slaapje ging het altijd goed, maar zojuist ging ook dat niet 😭 de nanny moest het overnemen (we wonen in het buitenland, vandaar een nanny en ik werk fulltime maar ook soms thuis, vandaar dat ik haar soms voor de dutjes overdag in slaap kan voeden). Ik denk dat het iets met verlatingsangst te maken heeft, maar wat kan ik doen? Mijn man is vanavond weg en ik zie nu al op tegen het naar bed brengen zonder achtervang 😅
2 maanden geleden
Reactie op MS19
De laatste tijd is het voor mij heel lastig om onze baby naar bed te brenge ...
Wat gebeurt er als je er bij blijft tot ze slaapt?
2 maanden geleden
Reactie op ovenschaal3
Wat gebeurt er als je er bij blijft tot ze slaapt?
Thanks voor je reactie! Het probleem is dat ze niet gaat slapen als ik erbij ben 😅 als ik haar wieg gaat ze aan mijn haren, bh bandje of oorbellen plukken, als ik haar aai in bed gaat ze rechtop zitten en me aankijken en soms ook lachen haha terwijl ze wel moe is en anderen haar dus wel in slaap krijgen. Ik voel me echt een loser! Terwijl ik denk dat het is dat ze gewoon graag wil dat ik bij haar blijf dus eigenlijk is het wel heel lief
2 maanden geleden
Reactie op MS19
Thanks voor je reactie! Het probleem is dat ze niet gaat slapen als ik erbi ...
Hier gebeurt het ook wel eens dat hij bij mij gewoon niet gaat slapen.. vaak als hij te weinig heeft geslapen dan gaat het gewoon moeizamer. Heeft je man een liedje oid wat hij zingt? Dan kan je dat misschien overnemen. Hier zet m’n man van spotify baby liedjes op en dan valt hij snel in slaap met wandelen. Soms gebruik ik dat ook als voeden niet lukt
2 maanden geleden
Reactie op MS19
Je bent sowieso geen loser! Dat absoluut niet. Het is gewoon bij veel baby's lastig om ze rustig, zelfstandig in slaap te laten vallen. Ik heb helaas geen tips voor je, hier ook een kindje die vaak in slaap gevoed moet worden 🙈. Ik hoop gewoon dat het snel beter wordt als ze 1 jaar is geworden.
2 maanden geleden
Reactie op MS19
Ik heb dit ook soms (verlatingsangst piekjes denk ik). Wat bij mij helpt is naast het ledikantje te gaan zitten, hand door de spijlen en dan haar niet aankijken (ik doe mijn ogen dicht) en alleen af en toe zeggen “ga maar slapen, ga maar lekker slapen”. En dan heel veel geduld 😅 maar dat is wel hoe we het erin hebben gekregen dat ze toch ging slapen terwijl ik erbij ben. Normaal kan ik gewoon weglopen, maar tijdens fases moet ik dit dus soms doen. Ik hoop dat het je vanavond gelukt is! (Op welke manier dan ook hoor)
2 maanden geleden
Super lief jullie reacties! Heel fijn. Ik heb een paar dingen veranderd gisteravond en het is in 1 keer gelukt 😱 ik heb haar in de woonkamer gevoed in plaats van in de slaapkamer, daarvoor een boekje gelezen want daar wordt ze kalm van en dan drinkt ze ook rustiger, toen ben ik naar de slaapkamer gegaan en heb ik 5 minuten in het donker gewiegd met het liedje van mijn man haha. Toen heeeeel voorzichtig in bed gelegd want ze was al in slaap en nog even naast het bedje gestaan en daarna weg gesneakt! En dit alles een half uur eerder dan normaal. Blij mee en een oppepper voor mijn zelfvertrouwen voor de volgende woensdagavonden alleen met haar 💪
2 maanden geleden
Duurt eten bij jullie ook altijd zo lang? Soms zijn we een uur bezig😱
2 maanden geleden
Reactie op Sunshine1995
Yess hier ook. 👍
2 maanden geleden
Reactie op Sunshine1995
Meestal begint hij na een half uur te vervelen en dan is hij dus eigenlijk klaar 🤣 maar ja heel soms gaat er dan toch af en toe wat in. Gezellig toch samen aan tafel 🤭
2 maanden geleden
Reactie op metalharpey
Meestal begint hij na een half uur te vervelen en dan is hij dus eigenlijk ...
🤣 soms zo lastig dan wil ik nog de deur uit maar bijna de hele wakkertijd is al eten straks 🤪
2 maanden geleden
Reactie op Sunshine1995
🤣 soms zo lastig dan wil ik nog de deur uit maar bijna de hele wakkertijd ...
Ligt eraan wat je wilt doen idd haha ik heb hier meestal in de vroege middag wel een uurtje (dus onze wandeling) 🙈
2 maanden geleden
Reactie op Sunshine1995
Bedoel je dan gewoon het tafelen, of voordat je kind alles op heeft? Varken van ons heeft z'n bord binnen 10 min leeg namelijk🤣
2 maanden geleden
Reactie op heggeschaar
Bedoel je dan gewoon het tafelen, of voordat je kind alles op heeft? Varken ...
Voordat ze alles opheeft, nouja na een uur is het nog nieteens op 🤡 slechte eter hier haha
2 maanden geleden
Hoe doen jullie de kleine tegenwoordig in bad/douche. We hebben geen bad en een beweeglijke baby die al kan gaan staan en aan een handje loopt 😅 dus het baby badje is geen optie meer daar is hij al bijna uitgevallen. Had het badje al wel op de grond ipv de standaard want zag het gelukkig al wel aankomen.. onder de douche laten zitten werkt denk ik ook niet want dan gaat hij weg kruipen 🤔
2 maanden geleden
Reactie op lisajacobs
Hoe doen jullie de kleine tegenwoordig in bad/douche. We hebben geen bad en ...
Baby badje met antislip en een bak speelgoed ernaast, houd hij 15 min vol. Dan nog 5 min aan papa's of mama's been staan onder de douche en dan eruit 🤣