432 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Hoe doen jullie de kleine tegenwoordig in bad/douche. We hebben geen bad en ...
Ik hou hem of vast, maar dat is echt top sport 🤣 of idd in bad met een baby zitje.

2 maanden geleden

Reactie op J84

Heeft iemand de Google maps kaart gekocht van ‘moeders met dromen’ toevalli ...
Nee, heb ik niet. Wel een gratis tip: de wipwap app. Speeltuinen zoeken op kenmerken , ook bijv koffie in de omgeving. Niet echt hetzelfde maar in de zomer ook heel fijn

2 maanden geleden

Reactie op geertjewi

Nee, heb ik niet. Wel een gratis tip: de wipwap app. Speeltuinen zoeken op ...
Oh wauw hier in de buurt zit helemaal niks volgens de app 🤣 klopt niks van

2 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Wij wisselen het af met samen in het grote bad (maar dat is voor jullie dus geen optie) en samen onder de douche. Ik houd hem dan gewoon op de arm in de douche en dan was ik hem met een washandje.

2 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Hij doucht altijd met de vader😂 die houdt hem dan vast

2 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Wij hebben een inloopdouche en het moment dat ik de douchekop aanzet, tijgert hij als een malle daarheen en glibbert zo de hele douche door. Ondertussen beetje wassen, hij heeft plezier voor 10 en mij kost het weinig moeite 😅. Moet wel erbij zeggen dat hij nog niet kruipt of loopt. Verder hebben we zo’n zitje voor in bad, maar die zou je ook prima onder de douche kunnen zetten. Kan die nergens heen

2 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Wij hebben een anti slip mat gekocht en in de douche gelegd. Hier gaat hij nu lekker in staan etc en glijdt hij niet uit

2 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Ik zet haar inderdaad ook in babybadje in de douche met speelgoed erin, en dan douche ik zelf ernaast, meestal houdt ze het wel lang genoeg vol dat we allebei weer schoon zijn! En als ze gaat staan zet ik haar weer neer

2 maanden geleden

Reactie op Gebruiker10

Wij hebben een inloopdouche en het moment dat ik de douchekop aanzet, tijge ...
Ik lig helemaal krom om jouw 'hij glibbert zo de hele douche door'. Ik zie het helemaal voor me 🤣

2 maanden geleden

Thanks voor alle reacties 🥰 bij ons is hij dus echt maar heel kort rustig en dan moet en zal hij het badje uit dus ook het zitje in bad is geen optie 😅😅 ik ga denk ik voor een anti slip mat kijken en die op de grond leggen. Vind kruipen op een natte tegel vloer maar eng. Vasthouden doe ik af en toe ook maar vind het ook wel fijn om zelf even lekker te douchen 🫢🫢 en hem wassen vind ik wel lastig op de arm

2 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Thanks voor alle reacties 🥰 bij ons is hij dus echt maar heel kort rustig ...
Ik was hem van tevoren altijd met een washandje op een aankleedkussen (zonder hoes 😜) en dan spoelen we hem af onder de douche. Dan heb je dat gewiebel tijdens het wassen niet en is het douchen snel klaar haha. We hebben ook een babyzitje voor in bad, die zou je ook in de douche kunnen gebruiken, kan ie even spelen!

2 maanden geleden

Reactie op Juf1993

Ik was hem van tevoren altijd met een washandje op een aankleedkussen (zond ...
Ah ja dat zou natuurlijk ook kunnen 🫢 ja hij blijft dus echt niet zitten in het baby zitje helaas

2 maanden geleden

Reactie op Juf1993

Ik was hem van tevoren altijd met een washandje op een aankleedkussen (zond ...
Van te voren wassen doen wij ook sinds de geboorte idd. Zoveel fijner. Hij zit dus lekker te spelen terwijl 1 van ons zelf douched 🤭 alleen afspoelen naderhand

2 maanden geleden

Ons zoontje heeft nu twee dagen koorts rond 39,5 tot 39,8 graden. Daarbij zeer huilerig en hangerig. Officieel hoef ik de huisarts niet te bellen gezien hij nog drinkt en plas luiers heeft maar vind dit toch wel erg hoog.. Wat zouden jullie doen?

2 maanden geleden

Reactie op celinevhm

Ons zoontje heeft nu twee dagen koorts rond 39,5 tot 39,8 graden. Daarbij z ...
Toen die van ons dat had een paar maanden terug, kreeg hij van mij savonds een zetpil en dan overdag gewoon laten doen wat hij wil. Vaak aanleggen hielp hier ook voor troost, dan sliep hij heel even op mij ofzo. Sliep sowiso ook meer overdag en dat is ook niet erg.

2 maanden geleden

Reactie op celinevhm

Ons zoontje heeft nu twee dagen koorts rond 39,5 tot 39,8 graden. Daarbij z ...
Zetpil geven.. Goed letten op de plasluiers en op zijn gedrag. Als het aan blijft toch de huisarts bellen.. Maar dit zou ik doen.. En dat is misschien niet wat jij zij doen. Dus vooral je eigen intuïtie volgen 💛

2 maanden geleden

Ben net toch even langsgegaan. Hij heeft aan beiden oortjes een trommelvlies en middenoor ontsteking 🥺

2 maanden geleden

Reactie op celinevhm

Ben net toch even langsgegaan. Hij heeft aan beiden oortjes een trommelvlie ...
Nou zeg!! Wat goed dat je bent gegaan, veel beterschap!

2 maanden geleden

Reactie op celinevhm

Ben net toch even langsgegaan. Hij heeft aan beiden oortjes een trommelvlie ...
Ahh dat is zo zielig... Veel knuffelen en beterschap!

2 maanden geleden

Nog meer kleine Houdini's hier die uit de kinderstoel klimmen? We hebben de tripptrapp met tuigje maar ze wurmt zich steeds los.