433 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op geertjewi

Nog meer kleine Houdini's hier die uit de kinderstoel klimmen? We hebben de ...
Ja die van ons trekt zich zo uit die van de ikea 🤣 hebben toch maar de baby inzet eruit gehaald en gewoon het harnas aan gedaan 🫣 nou kan hij nog wel iets omhoog maar niet eruit 🤣

2 maanden geleden

Reactie op geertjewi

Ja hier ook! Maar beide kinderstoelen krijgt hij zich voor nu niet uit de riempjes. IKEA kinderstoel met riempjes vrij strak. Zijn andere kinderstoel heeft een vijfpunts-harnas dus die krijgt hij niet zo snel los denk ik!

2 maanden geleden

Reactie op geertjewi

Je kunt evt dat stokje onder het zitje eruit halen. Onze dochter ging hier op staan en Onze zoon nu ook 😅😂

2 maanden geleden

Hey dames vraagje weet een van jullie toevallig of een een reistas is die past om de kinderkraft nubi 2 buggy wij zoeken er nog 1 voor in het vliegtuig voor om de buggy heen maar kan zelf niks vinden wat past 🤔

2 maanden geleden

Hey Dames. Hoe doen jullie tegenwoordig de nagels knippen van jullie baby? Vroeger viel hij tijdens de fles in slaap. Maar tegenwoordig valt hij in slaap in bed, door zijn houding kan ik moeilijk bij zijn nagels. Tips zijn welkom.☺️

2 maanden geleden

Reactie op loesvoragen

Hey Dames. Hoe doen jullie tegenwoordig de nagels knippen van jullie baby? ...
Niet pedagogisch verantwoord maar ik doe het voor de tv 😬

2 maanden geleden

Reactie op geertjewi

Hier ook en dan moet ik nog snel zijn ook want hij verveelt zich snel aan de tv 🤣

2 maanden geleden

Reactie op geertjewi

Hier ook 😅 is hij mooi even afgeleid

2 maanden geleden

Reactie op geertjewi

Haha yep, wij ook! En inderdaad dan nog steeds moet ik heel snel doen 🙈 ik gebruik ook nog steeds zo’n elektrische nagelvijl, ze is echt te beweeglijk voor een schaar 😱

2 maanden geleden

Reactie op loesvoragen

Een voorstelling geven met zingen en gekke bekken🤣🤣

2 maanden geleden

Reactie op loesvoragen

Zoals al eerder genoemd, voor de tv en dan vaak in één hand een stuk rijstwafel. Dat houdt hem wel even zoet 😂

2 maanden geleden

Ollaa ladies. Ik heb een vraag. Knarsen jullie kleintjes ook op hun tanden? Hier komen er vier tandjes tegelijkertijd doorheen, maar ik hoor hem de hele tijd knarsen. Iemand ook meegemaakt en kan dat kwaad denken jullie? 🤔

2 maanden geleden

Reactie op MSM89

Ollaa ladies. Ik heb een vraag. Knarsen jullie kleintjes ook op hun tanden? ...
Dat deed hij hier ook heel erg, toen de boventandjes ook doorkwamen. Op een gegeven moment hield hij er vanzelf weer mee op, hij heeft nu 6 tandjes en ik hoor het nooit meer. Ik denk niet dat het kwaad kan, hij is gewoon aan het ontdekken en over een tijdje houdt hij zich weer met iets anders bezig😊

2 maanden geleden

Reactie op Yagir

Dat deed hij hier ook heel erg, toen de boventandjes ook doorkwamen. Op een ...
Ahh goed om te horen!

2 maanden geleden

Hoe herken ik een loopoor? Hier heeft hij elke paar dagen aardig wat gele oorsmeer wat onder de ooruitgang zit. Is dat 'gewoon' en is een loopoor veel erger? Of wordt dit als loopoor gezien?

2 maanden geleden

Reactie op Yagir

Hoe herken ik een loopoor? Hier heeft hij elke paar dagen aardig wat gele o ...
Bij een loopoor komt er nat oorsmeer uit. Opgedroogd geel is normaal

2 maanden geleden

Zijn er meer mensen die nu nog een dure melkvoeding (zoals Nutrilon) geven en straks vanaf 1 jaar naar een goedkopere gaan? Zo ja, voor welke kiezen jullie?

2 maanden geleden

Reactie op MSM89

Ollaa ladies. Ik heb een vraag. Knarsen jullie kleintjes ook op hun tanden? ...
Mijn dochtertje heeft nu 2 tandjes, precies onder elkaar. Zij is ook de hele tijd aan het knarsen. Ik vroeg op de opvang of ze dat daar ook de hele dag deed. Zij zeiden: die tanden kunnen heel veel hebben! En zij zien veel kindjes, dus ik geloof ze gelijk 😉

2 maanden geleden

Zijn er meer kindjes die nog steeds errrggg weinig eten? Alleen met avondeten gaat er wel wat in. Maar daar moeten we dan ook wel een 4 gangendiner van maken. Van elke gang gaan er dan wat happen in 😂 (vooral yoghurt gaat altijd goed). Ik vind het prima om haar tempo aan te houden, maar vraag me af wanneer dit een consultatiebureau vraag moet worden. Is dit al iets om in de gaten te houden of kan dit normaal zijn? 11 maanden oud nu

2 maanden geleden

Iemand idee wat dit is?