434 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Sunshine1995
Random vraag, ik heb zo’n leuke outfit voor mijn dochters eerste verjaardag ...
Wij hebben een soort sokjes voor erover met smily faces. Heeft mijn man van ali geloof ik 🤭
2 maanden geleden
Reactie op metalharpey
Wij hebben een soort sokjes voor erover met smily faces. Heeft mijn man van ...
Jaaaa zoiets moet ik ook hebben! Ik ga eens kijken
2 maanden geleden
Reactie op celinevhm
Wat voor jasjes dragen jullie kindjes nu?
Ik heb een soort fleecevest nu als "tussenjasje" 😄
2 maanden geleden
Reactie op celinevhm
Meer kindjes van bijna 11 maanden waarbij dutjes overdag moeizaam gaan?
Niet de dutjes maar wel bedtijd in de avond! Echt een drama… ook echt veel huilen en dat wil ik helemaal niet maar het is elke keer hard huilen en dan stopt ze, huilen en weer stoppen… en dan op een gegeven moment slaapt ze? Heel naar in ieder geval want niks anders helpt 😭
2 maanden geleden
Laatste dagen wordt m’n dochter heel moe en beetje huilerig wakker van van haar middagdutje, is dat herkenbaar? Ik maak haar wel wakker omdat ze anders te lang slaapt overdag. Het trekt na een half uurtje wel weer bij, maar vindt het wel zielig alsof ik haar echt stoor, maargoed anders zijn de nachten slecht als ik haar laat liggen
2 maanden geleden
Reactie op celinevhm
Het wisselt heeeel erg, maar wel regelmatig dat hij smiddags na een uurtje wakker wordt en nog heel moe is, maar nietmeer kan slapen. Of sochtends, alleen dan al na een half uurtje..😴 en andere dagen gaat het dan weer heel goed.. dus heb geeeen idee even😅
2 maanden geleden
Reactie op celinevhm
Met 2 dutjes wel. We zijn nou op vakantie en man probeert hem wakker te houden voor maar 1 slaapje en dan gaat het ineens heel goed. 🤭 maarja dan moet hij het wel tot 12u volhouden anders trekt hij het niet tot de avond...
2 maanden geleden
Reactie op smuldersfo
Laatste dagen wordt m’n dochter heel moe en beetje huilerig wakker van van ...
Onze dochter vindt het ook vreselijk om wakker gemaakt te worden. Wat ik doe is dat ik boven een beetje ga rommelen, en dan net wat harder geluid maak dan dat ik anders zou doen als ze slaapt. 😆 Op deze manier is ze namelijk niet chagrijnig omdat ze dan soort van wel vanzelf wakker wordt.. als je snapt wat ik bedoel haha!
2 maanden geleden
Reactie op LisaT1998
Onze dochter vindt het ook vreselijk om wakker gemaakt te worden. Wat ik do ...
Ja goeie thanks! Dan voel je je ook wat minder schuldig misschien haha
2 maanden geleden
Heeft iemand ervaring met het speelgoed de wobbel? En is het aan te bevelen?
2 maanden geleden
Reactie op celinevhm
Ja! Onze kleine man is er echt fan van. Hij gebruikt hem nu al voor verschi ...
Bedankt voor de reactie👍
2 maanden geleden
Nog meer kleintjes die nog totaal niet snappen wat ze met hun beentjes moeten doen? Mijn zoontje is bijna 11 maanden, tijgert al super goed, maar staat nog totaal niet stevig op z'n beentjes. In zo'n loopwagen (bij de gastouder, heb hem zelf niet), snapt hij ook nog niet wat hij moet doen. Ik maak me niet perse zorgen hoor, zal vanzelf wel komen. Maar was benieuwd of iemand zich hierin herkent?