434 Reacties
2 maanden geleden
Hebben jullie een autostoel voor bij opa/oma in de auto? Eentje die een beetje betaalbaar is?
2 maanden geleden
Reactie op Sunshine1995
Hebben jullie een autostoel voor bij opa/oma in de auto? Eentje die een bee ...
Bij ibood kijken, mijn ouders hebben er zelf een aangeschaft voor 70€ dus dat viel nog wel mee (360 draaistand).
2 maanden geleden
Reactie op J84
Welk buitenpak vinden jullie fijn? Ik heb nu nog een wollen pak van engel, ...
Ik heb een pak van IELM gekocht. Is van softshell een heel pak dus geen koude rug. Ze waren in de aanbieding 45euro. Ik heb eenn92ngekocht zodat hij er volgend jaar ook nog in kan. Valt groot, maar wel prima. Ik stik je mouwen misschien iets in, kan ik er volgend jaar uithalen, maar dan zakt het niet over de handen en voeten heen.
2 maanden geleden
Reactie op xxjpk123
Nog meer kleintjes die nog totaal niet snappen wat ze met hun beentjes moet ...
Zou me er niet druk om maken maar indien je het een btje wilt bevorderen is zo een loopkar echt leuk!! Bij nader inzien had ik hem denk veel eerder moeten kopen. We hadden zo een loopstoelauto waar die in “hangt” die kon ook als loopwagen maar daar moest ie niets van weten en leek t ook niet te snappen. Toen kocht ik 2e hands zo een lelijk plastic alle kleuren vtech loopwagen met knopjes en muziekjes etc. Dag 1 dat we hem hadden liep hij er direct mee door de kamer 😳 enorme lol heeft ie ermee!
2 maanden geleden
Reactie op SLIBI
Zijn er babys die niet echt groot zijn (mn zoontje is gemiddeld dus 74cm en ...
Ik stap vaak over als mijn zoontje aan de onderkant van de nieuwe maat zit zeg maar. Dus maat 5 is bij Etos 12 kg dus ik stap dan waarschijnlijk over rond de 12 kg.
Maar het is denk ik ook uitproberen wat werkt.
2 maanden geleden
Reactie op SLIBI
Zijn er babys die niet echt groot zijn (mn zoontje is gemiddeld dus 74cm en ...
Kan ook wel eens liggen aan de rompers, als deze wat "kort/strak" in de lengte worden dan heeft de luier ook minder ruimte. Misschien snachts romper van een maatje groter aan.
2 maanden geleden
Reactie op renske112
Kan ook wel eens liggen aan de rompers, als deze wat "kort/strak" in de len ...
Ja hier dacht ik ook aan maar in een onesie zonder romper slaapt ie ook weleens en die zit los (miss weer te los dan) en daar gebeurde het ook in…maar ik ga het ff beter testen idd komende dagen dank!!
2 maanden geleden
Reactie op Liese2023
Wie weet wanneer de kinderopvang toeslag verrekend wordt? Wij nemen een wis ...
Oeh, volgens mij dat duurt altijd wel voordat de definitieve aanslag van een toeslag bekend wordt. Dacht echt wel als je op zijn minst een halfjaar verder bent in het nieuwe jaar. Dus pas richting de zomer van 2025 ben ik bang maar pin mij er niet op vast 😅
2 maanden geleden
Vanavond hebben we bami op. Mijn zoontje heeft heerlijk mee gegeten.
Toen ik op de verpakking van de boemboe keek die ik er doorheen had gedaan zag ik dat deze bijna 8 gram zout bevat per 100 gram 😱
Ik ben nu echt bang dat ik hem teveel zout heb gegeven.
Ik baal er zo van dat ik het etiket niet beter heb gelezen. Hij heeft echt best veel van de bami mee gegeten.
2 maanden geleden
Reactie op celinevhm
No worries. Komende dagen lekker wat extra te drinken geven en zijn niertje ...
Fijn om te horen. Goede tip om wat extra drinken te geven de komende dagen. Dankjewel voor je reactie.
2 maanden geleden
Reactie op Liese2023
Wie weet wanneer de kinderopvang toeslag verrekend wordt? Wij nemen een wis ...
Ik heb het net anders: variabel inkomen maar het maandbedrag idd vastgezet (aan de lage kant voor de zekerheid). Wat je krijgt aan kinderopvangtoeslag wordt berekend aan de hand van je jaarinkomen. Wij krijgen altijd wat terug zodra ons jaarinkomen bekend is nadat de aangifte inkomstenbelasting van het jaar ervoor verwerkt is. Misschien geldt dat voor jou ook?
Je kunt trouwens best makkelijk inloggen bij de Belastingdienst Toeslagen en steeds ofwel je inkomen ofwel het aantal uren dat je afneemt online aanpassen.
2 maanden geleden
Reactie op Frummel1991
Fijn om te horen. Goede tip om wat extra drinken te geven de komende dagen. ...
Kan iedereen overkomen! Ik had het op vakantie ook. Heb hem van mijn rijst met groente laten eten en zei nog ooh wat zit hij lekker veel te eten.. tja door het zout natuurlijk 🫢🫢