434 Reacties
2 maanden geleden
Onze babyphone gaat denk ik niet meer lang mee we hebben een Alecto. Welke hebben jullie? We zoeken een met slaapliedjes en temperatuursensor. Makkelijk te monitoren en goed bereik. Want ik zie door de bomen het bos niet meer 😵💫op internet
2 maanden geleden
Reactie op loesvoragen
Onze babyphone gaat denk ik niet meer lang mee we hebben een Alecto. Welke ...
Motorola VM65 hebben wij. Ze hebben ook nog andere zonder schermpje (mijn ouders hebben deze en gebruiken hun tablet als monitor), dus volledig op de Motorola Nursery app. Je kan op de app meerdere babyfoons toevoegen mocht je meerdere kids hebben (of willen). Ik geloof dat er ook versies zijn waar je dus meerdere cams op het schermpje zelf kan zetten, weet alleen zo ff niet welke dat zijn.
2 maanden geleden
Zijn er meer mensen die alleen even een appje sturen met een praktische uitnodiging. Alleen wat familieleden. Een slinger ophangen en een stukje taart eten en that's it?
Ik voel me soms een slechte moeder als ik al die berichtjes en foto's zie in dit forum over de eerste verjaardag
2 maanden geleden
Reactie op Lynnnnnn
Zijn er meer mensen die alleen even een appje sturen met een praktische uit ...
Hier ook hoor! Ik word echt niet blij van zulke uitgebreide verjaardagen en het maakt mijn zoontje toch niks uit.
2 maanden geleden
Reactie op Lynnnnnn
Hier ook hoor! We hebben wel een leuke foto geappt naar familie met een uitnodiging om een taartje te komen eten. Maar inderdaad, ik houd helemaal niet van feestjes en ik denk dat het voor ons zoontje ook veel te druk en te spannend wordt als we het mega groot vieren. Gewoon lekker de normale dutjes doen en bezoek ontvangen van de mensen die hij het beste kent ♥️
2 maanden geleden
Reactie op Lynnnnnn
Nee toch? Ik doe het ook niet heel spannend! Ik vind het zelf gewoon leuk om de boel gezellig aan te kleden haha. Verder gewoon familie(onze ouders, broer en opa en oma) en vaste vrienden. En pas smiddags na zn middagdutje! 😄
2 maanden geleden
Reactie op Lynnnnnn
Nee hoor, hier ook op zo'n manier. We nodigen wat familie en vrienden uit, gewoon via WhatsApp met een leuk fotootje. Verder geen thema of andere bijzondere dingen, gewoon zijn eerste feestje vieren met wat mensen die dicht bij ons staan
2 maanden geleden
Reactie op Lynnnnnn
Ik heb wel een smash cake gemaakt omdat ik een leuke uitnodiging wilde maken maar nee de verjaardag zelf wordt super basic 🤣👌
Ik ben zelf ook niet zo van feestjes en die dag staat ook de verhuizing gepland. Dus ik zit al de hele dag met mn moeder opgescheept zodat ik niet in de weg loop met de jarige 🤣
één maand geleden
Mijn dochter is vandaag 1 geworden, hoera! Maar sinds een week ofzo doet ze maar 1 dutje per dag, wat sowieso al moeilijk is met bedtijd want dan red ze vaak uiterlijk 17:30. Maar nu heeft ze vanmorgen maar een half uurtje geslapen en wil gewoon niet meer🥵. Terwijl ze echt suuuuuuper moe is…. Herkent iemand dit?
één maand geleden
Reactie op Lynnnnnn
Hier ook super klein ☺️ alleen de opa’s en oma’s, geen slingers, geen appje, niet teveel cadeaus en gewoon even quality time. Fijn toch dat dat nu nog even allemaal niet hoeft?! ☺️
één maand geleden
Zijn er hier meer kindjes die niet in de kinderstoel willen? Mijn dochtertje houdt het max 5 minuten uit, dan worstelt ze zich los uit het tuigje en gaat staan.
Mijn oudste vond het aan tafel juist gezellig en hield het makkelijk een halfuur vol zonder te jengelen...
Iemand een tip?
één maand geleden
Reactie op geertjewi
Zijn er hier meer kindjes die niet in de kinderstoel willen? Mijn dochtertj ...
Mijn zoontje is tevreden zolang hij eten heeft. Dus dat is hier de oplossing.