21 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben ook zo’n mand gekregen tijdens de kraamweek! Onwijs leuk om te krijgen, dus allereerst tof dat jij dat ook voor een ander doet! Wij hadden boekjes erin, een rugzakje voor opvang/logeren etc, oefen bestek, speelgoed voor in bad, zeep voor baby, wat lekkers om te eten voor ons zelf, een setje kleren, klein speelgoed, speenkoort met naam (uiteraard lastig als je de naam niet weet 🙈). Hoop dat je er iets aan hebt 😁

2 jaar geleden

Spuugdoekjes Bepanthen baby Tepelzalf (kruidvat mama care) Gezichtsmaskers voor mama

2 jaar geleden

Kraamcadeaus die ik veel heb gebruikt: Spuugdoekje Noten van de notenboer (voor mama als ze borstvoeding geeft) Lekkere (lichte) biertjes Badcape met naam Babyslabbetje met drukknoopjes Shampoo/waszeep (voor de ouders, voor baby hebben we ook gekregen maar daar hebben we nu veel te veel van) Leesboeken Babydeken Voetenzak voor in de wagen Slaapzak Waar ik in mijn kraamtijd het meest blij mee was waren maaltijden die ik alleen maar in de oven hoefde te doen. Wat ik zelf zo veel heb gekregen dat ik ze niet allemaal ga kunnen gebruiken: knisperdoekjes.

2 jaar geleden

Persoonlijk heb ik heel weinig kleding gekregen. Ik dacht dat wel veel te krijgen, maar viel erg tegen. Ik vond dat erg jammer, ieder z'n ding hoor. Maar ik miste dat wel. Ik vond persoonlijke dingetjes erg leuk om te krijgen. - Boekje met naam - Gedichtje wat op t geboortekaartje stond van z'n sterrenbroertje. In een lijstje. - knuffeltje met naam.

VRIEND

2 jaar geleden

Geboorteblokken Wasbare zwemluier Witte ruis machine van numsy O-ball Wikkeldoek Wasbare zoogcompressen Bestek met naam erop Pittenzak(zaden)

2 jaar geleden

Wij hebben verschillende kraammanden gekregen met oa. Setje kleding, baby speeltje, leesboek, babyspa bon, cadeau bon slager voor ons (om alle gemiste broodjes filet en carpaccio in te halen 😛), pyjama voor de baby,m

2 jaar geleden

Reactie op DaphneA

Persoonlijk heb ik heel weinig kleding gekregen. Ik dacht dat wel veel te k ...
Grappig..ik heb juist veel kleding gekregen deze keer.. veel te veel kleding waarvan ik ook veel gewoon niet zo leuk vind 🙈 ook echt zonde

2 jaar geleden

Reactie op Zonnetje1989

Grappig..ik heb juist veel kleding gekregen deze keer.. veel te veel kledin ...
Ja dat is ook zonde idd. Ik heb dan weer veel knufffels gekregen . Heb inmiddels een hele speelgoedmand vol met knuffels. Vond ik dan weer jammer. Als er nu nog iemand komt hoop ik elke keer dat die geen knuffels mee brengt🤣

2 jaar geleden

Reactie op DaphneA

Ja dat is ook zonde idd. Ik heb dan weer veel knufffels gekregen . Heb inmi ...
Ohja die knuffels.. vreeeeselijk! Wie bedenkt dat? Alleen de happy horse waar ik zelf om heb gevraagd (1 met muziekje en 1 met naam) ben ik blij mee haha. Voor de rest vind ik overigens alles wel leuk..altijd lief als iemand de moeite neemt om iets te kopen

2 jaar geleden

Ik heb van mijn vriendinnen tijdens mijn babyshower "Baby' first library' gekregen; iedereen had een leesboekje uitgezocht. Het zat in een mooie mand en staat nu op zijn kamertje. En we kunnen de komende jaren flink lezen. Dat vond ik een heel leuk kado! Verder heel blij met lekkere verse (bevallings)theetjes en een kadobon voor een massage 😄

2 jaar geleden

Ik heb een super leuk leesboekje gekregen. Onze peuter is er nu al iedere dag in an het lezen. Het heet 'kietel de kaketoe'. Kleding zou ik niet doen, kleine maatjes zijn er vaak al een grotere matjes weet je niet welk seizoen, en smaak is een dingetje dus hier veel wat ik gekregen heb is nooit gedragen bij de oudste en nu bij de jongste voorzie ik hetzelfde. Andere dingen: rugzakje, lichtprojector, rammelaartjes die op sokjes zitten en aan de pols gemaakt kunnen, tuimelaar. Maar ook gewoon washandjes, hydrofielen ed heb ik nog veel meer bijgekocht dan op zo'n uitzetlijst.

2 jaar geleden

Wat is het budget?😊

2 jaar geleden

Misschien nog als aanvulling op wat er gezegd is: Grotere rompers Pyjamaatje Drinkbeker voor water Zo’n wasbare zwemluier Schaaltjes voor hapjes Lepeltjes voor hapjes Speenkoord Babyslofjes van wol

2 jaar geleden

Bobbi boekjes Baby ziet boek Sophie de giraffe bijtring Ringetjes om te bijten/ vast te pakken Een cadeau voor mama en papa kan iets kleins zijn als een badbruisbal

2 jaar geleden

Douche handschoen

2 jaar geleden

Armbandje met de naam van het kind

2 jaar geleden

Een (inklap) kratje van de HEMA met de naam en geboorte datum erop. 1 woordjes flapjes boek Boek raad eens hoeveel ik van je hou Gepersonaliseerde speenkoord van atelier pomme Siliconen servies set van liewood Wollen sokjes Zak voor aan de box Grote bidon (voor als ze borstvoeding gaat geven) Invul boek baby eerste jaren

2 jaar geleden

Ik vond het heel leuk om na mijn bevalling een mand te krijgen met spullen voor mijn en mijn man wat ik zelf dan mag . Dus denk aan een wijntje een biertje oordopjes (voor de grap) redbull voor de zware nachten. Een magazine chocolade noem zo maar op. En dan maar 2 kleinigheidjes voor de baby.

2 jaar geleden

Wij hebben vorig jaar een pamper taart gekregen vond ik wel heel tof! Zaten luiers in, handoekjes, knuffeltje, tetra doekjes, washandjes, slabbertje met naam een bekertje met naam een comode mandje, en een boekje. En het ziet er ook gewoon wel heel leuk uit en allemaal praktische dingetjes😊

2 jaar geleden

Reactie op DaphneA

Ja dat is ook zonde idd. Ik heb dan weer veel knufffels gekregen . Heb inmi ...
Okeee dit is zo herkenbaar ik weet gewoon niet meer wat ik met de knuffels moet hahahah