15 Reacties

11 maanden geleden

Oh, laatste toevoeging: - Ze had net donkergroene poep - ze heeft wel echt paracetamol nodig om zich beter te voelen.

11 maanden geleden

Haai, ik lees graag mee. Mijn dichter heeft ook van die plekjes ineens. Maar niet zoals als bij jou op de foto.. ik kwam zelf uit bij herpes maar weet et niet zeker. Morgen ha bellen

11 maanden geleden

Ik denk wel dat dit hand voet mond is, zo zag het er iig wel bij mijn dochter uit. Zinkzalf en koelzalf hielp hier heel erg tegen de jeuk en pijn.

11 maanden geleden

Reactie op mamababyL

Ik denk wel dat dit hand voet mond is, zo zag het er iig wel bij mijn docht ...
Houd er rekening mee dat de nageltjes van handen en voeten eraf kunnen vallen na enkele weken. Dat gebeurde bij mijn dochter ook

11 maanden geleden

Reactie op mamababyL

Ik denk wel dat dit hand voet mond is, zo zag het er iig wel bij mijn docht ...
Zag het bij jou dochter ook zo uit? Uiteindelijk?

11 maanden geleden

Reactie op Sam1996

Nee zo erg is het gelukkig niet geweest, ziet er heel pijnlijk uit zeg.. ze had wel heel veel pijn in haar mond want ze zaten op haar gehemelte en tong. Was dit ook hand voet mond ? Dit lijkt meer op krentenbaard

11 maanden geleden

Reactie op mamababyL

Nee zo erg is het gelukkig niet geweest, ziet er heel pijnlijk uit zeg.. ze ...
Sorry zie nu pas dat je hierboven had gereageerd. Ik denk eerder dat dit krentenbaard is, zou wel even langs de huisarts gaan hiermee 🫣😩

11 maanden geleden

Reactie op mamababyL

Sorry zie nu pas dat je hierboven had gereageerd. Ik denk eerder dat dit kr ...
Jaa idd! Ga dat zeker doen! Morgen belle🩷

11 maanden geleden

Reactie op Sam1996

Jaa idd! Ga dat zeker doen! Morgen belle🩷
Succes!! Hopelijk is het snel over

11 maanden geleden

Dank meiden, kinderverpleegkundige gevraagd waar het om ging, of ze dat in 1 oogopslag kon zien. Zij zei idd ook handvoetmondziekte.

11 maanden geleden

Reactie op Sam1996

Ahhhh zielig!

11 maanden geleden

Reactie op mamababyL

Houd er rekening mee dat de nageltjes van handen en voeten eraf kunnen vall ...
Dank, good to know!

10 maanden geleden

Hoi Dames. Wat is jullie ervaring met de hand mond en voet ziekte. Hoe lang duurt het? Ons zoontje heeft het nu 10dagen en blaren in mond. En wil qua vocht grotendeels melk. Ben bang dat ik straks een melk verslaafde heb. Ook al bieden vanalles anders aan.(Yoghurt en boterham en knijpfruit gaat er wel in. tips zijn welkom. Alvast bedankt 🥰

10 maanden geleden

Reactie op loesvoragen

Hoi Dames. Wat is jullie ervaring met de hand mond en voet ziekte. Hoe lang ...
Denk dat als hij het al 10 dagen heeft de blaasjes nu wel moeten gaan indrogen! Onze dochter at veel ijsjes, knijpfruit, en savonds bijv pasta zonder saus (want dat prikte).

10 maanden geleden

Reactie op mamababyL

Denk dat als hij het al 10 dagen heeft de blaasjes nu wel moeten gaan indro ...
Bedankt voor je reactie. Ijsjes gaan er niet in. Maar pasta en knijpfruit wel.