Zoals de titel al zegt. Mijn zoontje is nu bijna 11 maanden oud en heeft nog nooit doorgeslapen. Ik ben beginnen met borstvoeding. Hij kwam ook in de nacht elke drie uur. Dus toen dachten we dat ik misschien te weinig voeding zou hebben en zijn we met 9 maanden overgestapt op kunstvoeding.
Toen werd het gillen in de nacht erger. Toen zijn we van kruidvat merk overgestapt op Nutrilon en dat leek de oplossing. Het gillen in de nacht stopte! Hiervoor was hij echt elke nacht 2 uur achter elkaar aan het gillen.
Nu heeft dit een kleine drie weken gewerkt. hij werd dan wakker voor een voeding in de nacht en viel na zijn fles weer heerlijk in slaap
We lijken nu weer terug bij af te zijn. Hele nachten gillen. Hij had afgelopen vrijdag een loopoor en toen hebben we hem voor het slapengaan een paracetamol gegeven. Dat hielp en werd hij weer maar voor een voeding wakker en daarna doorslapen. Dit is de eerste avond weer dat hij geen paracetamol krijgt en het is weer raak. Hij is hysterisch aan het gillen.
Mijn man en ik trekken het slecht, ik ben zelfs al een keer naar huis gestuurd van werk...
Ik ben vooral bang dat hij ergens last van heeft en dat wij het niet goed opmerken. Ik ben al 4-5 keer bij het consultatiebureau geweest en hun antwoord blijft slaaptrainen... Dit hebben we ook eens 5 dagen geprobeerd maar hij bleef dan 2,5 uur ontroostbaar gillen.
Iemand iets soortgelijks meegemaakt? Of zeggen jullie slaapcoach nemen en doorbijten. Ik weet het echt niet meer en ik zoek (liefdevol) advies. Ik word hier namelijk echt onzeker van.
Bedankt voor het lezen ik hoop dat het een beetje samenhangend is 😅