9 Reacties

4 maanden geleden

Ik denk dat je gewoon pech hebt.

4 maanden geleden

Het is niet dat het persee ligt aan goedkope luiers, maar misschien idd dat het ligt aan de luiers. Miss eens die van Albert Heijn of Etos proberen?😊 Ook goedkoop en hier nog geen problemen mee gehad

4 maanden geleden

Persoonlijk nooit problemen gehad met Kruidvat. Ik werk ook een beetje in de productie en retail en goedkoop betekent niet altijd slecht(er)...(Kan me hierover niet specifiek uitspreken over luiers, ma geldt voor veel producten). Door achter de labels te kijken ben ik vaak verschoten van de chemicaliën en materiaal in A merken in vergelijking met huismerken... Billendoekjes, crèmes, zelfs speelgoed... En met dat ik soms zicht heb op waar dingen worden geproduceerd, merk ik ook dat velen bij dezelfde afnemen ma gewoon veel duurder verkopen. Spijtig genoeg is deze info bijna nooit zichtbaar en toegankelijk voor consumenten :(. Boodschap is probeer ook naar andere elementen te checken... Misschien is het niet de luier en als je toch ondervind dat het zo is, dan is het gewoon niet voor jou baby. Maar spijtig genoeg zitten in de meeste merken microplastics, hormoonverstoorders of chemicaliën of stoffen die uitslag kunnen geven.

4 maanden geleden

Reactie op Ntoza1988

Persoonlijk nooit problemen gehad met Kruidvat. Ik werk ook een beetje i ...
En tja best is te kiezen voor het meest compatibel en comfortabele voor jouw baby :) Hopelijk gaat het snel beter

4 maanden geleden

Reactie op desteney2002

Het is niet dat het persee ligt aan goedkope luiers, maar misschien idd dat ...
Dat zou ik ook doen. Hier nog nooit problemen gehad. Overdag kruidvat luiers, de gewone gele verpakking, en s nachts een pampers premium protection. Nu luieruitslag gehad ivm tandjes Sinds hij 2 maanden was problemen met eczeem op de rug buik en hoofd, maar onder de luier nooit problemen gehad. Wat erg om te horen met schimmelinfectie 😭 beterschap

4 maanden geleden

Ik gebruik alleen maar Pampers luiers. Mijn dochter heeft ook verschillende merken gehad, maar ik heb het idee bij de andere luiers dat deze sneller vol raken en dat het dan gaat broeien en haar huid aantast. Geen idee hoor, maar dat is mijn gevoel. Doekjes gebruik ik ook zonder parfum. En zinkolie van Dr. Swaab helpt supergoed bij de rode billetjes!

4 maanden geleden

Hier hetzelfde, bij eerste kindje heel veel luieruitslag gehad met kruidvat luiers en bij de overstap naar pampersbroekjes voor het zindelijk worden was dit opeens weg (toen viel ‘t kwartje). Nu bij de tweede altijd pampers en nooit luieruitslag. Mijn moeder gebruikt nog wel eens een b-merk bij het oppassen en dan zie ik opeens wel weer rode billetjes. Kan toeval zijn, maar herken precies wat je zegt!

4 maanden geleden

Hier na 3 maanden overgestapt van kruidvat naar pampers. Meer omdat die van de kruidvat een plas lucht op de kleding over brachten. Toen gegoogled op aanbiedingen en kwam uit bij een website waar je de aanbiedingen ziet op verschillende sites en wat een luier dan per stuk kost. Ik koop eens in de 2 a3 maanden een hoop luiers, en altijd met 50% korting. Dan zijn de pampers met zo duur als B merken. Ook doekjes zijn er te vergelijken. Luieraanbiedingen.nl doe er je voordeel mee.

4 maanden geleden

Of even naar DM in Duitsland. 😉