28 Reacties

vorig jaar

Dit hadden we bij onze middelste ook. Nu druppels van bonusan

vorig jaar

Ja, hier hetzelfde verhaal!! Wij gebruiken nu die van Laveen.

vorig jaar

Nu je het zegt.. onze dochter krijgt de vitamine d en k op oliebasis van de kruidvat. Gister vergeten haar vitamines te geven en vrijwel geen krampjes gehad..

vorig jaar

Dit geld ook voor de vitamine D van de Kruidvat

vorig jaar

Reactie op SerenaJV

Nu je het zegt.. onze dochter krijgt de vitamine d en k op oliebasis van de ...
Jeetje dit had ik gisteren ook, was het ook vergeten. Vandaag dus gegeven en ze heeft de hele avond gekrijst bijna niet te troosten. Zou het dan toch daar aan liggen hmm

vorig jaar

Hoor het heel veel. Hie drupjes van orthica die geen problemen geven

vorig jaar

Hoe heb je dat idee dat het van de Kruidvat druppels komt? Had je op voorhand al iets gelezen over deze druppels?

vorig jaar

Wij gebruiken ook die van de kruidvat, voor beide kinderen gebruikt. Met onze dochter nooit iets van gemerkt, bij haar vielen de krampjes wel mee. Bij ons zoontje nu, hij heeft wel veel krampjes, maar wij geven elke dag de druppels en hij heeft niet elke dag kramp. Heb dus niet het idee dat het van de druppels komt. Maar dat is bij ons zo. Misschien dat andere kindjes er anders op reageren natuurlijk!

vorig jaar

Ons dochtertje ging er van spugen. 2 dagen niet gegevenen toen spuugde ze ook niet. Dat probleem hadden we bij ons zoontje destijds niet. Net gestart met Laveen, hopelijk gaat dit beter.

vorig jaar

Ik heb t bij mijn oudste dochter tot 3 jaar gebruikt, nooit iets opgemerkt. Nu n.a.v. de social media berichten hierover ben ik toch overgestapt naar Laveen. Ga er vandaag mee beginnen. M’n jongste dochter is 19dagen oud en heeft ook last van krampjes, niet langdurig maar met momenten. Ben benieuwd of het wat minder wordt nu ik gestopt ben met Kruidvat.

vorig jaar

Reactie op Xoxo89

Hoe heb je dat idee dat het van de Kruidvat druppels komt? Had je op voorha ...
Nee helemaal niks, mijn vriend zei het en toen gingen we er opletten. Of het is toeval of het is echt zo want als we het niet geven, heeft ze een stuk minder tot geen krampjes meer.

vorig jaar

Reactie op Sunflower1989

Wij gebruiken ook die van de kruidvat, voor beide kinderen gebruikt. Met on ...
Ja ik kan het ook niet met zekerheid zeggen maar denk dat het er wel enigszins mee te maken heeft of versterkt. Aangezien we t nu 1 dag niet gegeven hebben en ze heel rustig was en geen krampjes had..

vorig jaar

Iemand het ook gemerkt met de waterbasis?

vorig jaar

Hier hebben we nog geen dag overgeslagen met druppels en zit er ook verschil tussen de dagen sinds wel en soms geen krampjes. Was hetzelfde bij mijn zoontje. Zeker als je maar 1 dag hebt overgeslagen is de kans heel groot dat het gewoon toeval was. In de wetenschap wordt daarin ook gezegd n=1 is n=geen. Als in 1 waarneming is waarschijnlijk gewoon toeval en nietszeggend.

vorig jaar

Vitaminen op waterbasis worden helaas niet goed opgenomen door het lichaam en daardoor niet geadviseerd.

vorig jaar

Inmiddels 4 dagen gestopt met de druppels van de kruidvat en overgestapt op de vitamine D+K van Orthica. Onze dochter heeft echt aanzienlijk minder last van krampjes.

vorig jaar

Reactie op Jaja1989

Vitaminen op waterbasis worden helaas niet goed opgenomen door het lichaam ...
O, dit wist ik niet.. zal gelijk andere druppels bestellen. Is dit de juiste van laveen?

vorig jaar

Reactie op Jaja1989

Vitaminen op waterbasis worden helaas niet goed opgenomen door het lichaam ...
Hier gebruiken we die al 2 jaar. De enige waar onze kleine man geen buikpijn van krijgt

vorig jaar

Wij hebben de waterbasis en geen tot weinig krampjes hier

vorig jaar

De waterbasis variant werd door onze verloskundige afgeraden, vanwege de propylgallaat die erin zit. Even googlen en je snapt waarom.. Is volgens de Europese richtlijnen niet toegestaan in voedingssupplementen voor kinderen onder 4 jaar. Misschien fijn om te weten, ik had geen idee namelijk.