7 Reacties

4 maanden geleden

Oja ik zorg al voor inname van vezels en water zover hij dat toelaat

4 maanden geleden

Wij hebben een paar maanden terug ook Lactulose gegeven, om dezelfde teden reden. Hier duurde het iets langer dan een week voor ze weer normaal poepte. Toen zijn we gestopt en sinds dien is het nog steeds gewoon normaal.

4 maanden geleden

Ah succes, heel vervelend. Hier ook ervaring ermee. Hier ging het eigenlijk al beter toen het voedingspatroon beter werd. Maar het is wel echt sneu voor je kleintje als die zon moeite moet doen.

4 maanden geleden

Wij hebben het toen hij 3 maandjes oud was gekregen. We gebruiken het alleen als we merken dat t weer langere tijd hard is en dan ook maar 1 a 2 keer en dan weer ff stoppen zodat de darmen de kans krijgen.

4 maanden geleden

Ahhhh zo sneu is dat als de harde keutels hebben. Mijn dochter zit aan de nutrilon omneo en daarbij heeft ze echt wel 3/4 maanden ofzo volledig aan de lactulose gezeten. Huisarts zei dat het geen kwaad kon en ik vond het echt zielig hoe hard mijn dochtertje moest persen voor een paasei…. Door de lactulose zat ze echt beter in haar vel. 2 weken geleden had ze ineens wel 5 poepluiers op een dag en heel nat. Toen zijn we gestopt met de lactulose, echt zo ineens en nu doet ze het tot nu toe goed! Ze zit nog wel aan de omneo voeding….. succes ermee!

4 maanden geleden

Lactulose kan geen kwaad, het zorgt voor een laagje in de darmen waardoor alles soepeler er doorheen gaat. Het maakt de darmen niet lui o.i.d.

4 maanden geleden

Hier gebruiken wij het ook wanneer nodig is! Werkt echt super, mijn dochter zit veel beter in haar vel 🩷