5 Reacties

één maand geleden

Mijn nichtje had dit ook en is hier ook voor bij de fysio geweest. Ze liep met anderhalf jaar ongeveer denk ik. Dus wel later dan gemiddeld, maar niet zorgelijk ofzo. Ik geloof niet dat ze er verder nadeel of last van heeft.

één maand geleden

Vriendin van mij is met haar kleine toen bij een osteopaat geweest. Haar heup bleek wat vast te zitten. Na de behandeling kwam het allemaal beter op gang!

één maand geleden

Ons zoontje had dat. Hij is pas heel laat gaan rollen naar z'n buik(7 maanden), daarvoor was het altijd krijsen op z'n buik. Dus amper tummytime en duurde ook lang voordat hij echt kracht opbouwde. Uiteindelijk toch nog gaan tijgeren met 9/10 maanden, gaan kruipen met 13 maanden en los lopen met 15 maanden. Heeft ook fysio gehad. Is alsnog echt goed gekomen. Merk er nu alleen nog van dat hij soms wat later dan gemiddeld dingen kan (nu bijvoorbeeld trappers gebruiken en echt kracht zetten, en heel goed speingen duurde ook even). Maar verder geen enkele last van.

één maand geleden

Geen ervaring met lage spierspanning. Wel eem kind die ook niet deed kruipen, tijgeren , rollen of lopen en liep met 13 maanden. Hoeft niet altijd ernstig te wezen.

één maand geleden

Hoi! Mijn dochter heeft hypotonie (spierzwakte) het kost haar 40-60% extra om te bewegen. Je mag me altijd een berichtje sturen als je vragen hebt