10 Reacties

2 maanden geleden

Als hij het verder goed doet en snachts ook goed slaapt / niet vroeg wakker wordt sochtends, zal ik het lekker zo laten. Denk dat straks de wakker tijd sochtends gewoon steeds langer wordt en dan houdt hij zoals ik het dan zie een lang slaapje over die mee opschuift!😄

2 maanden geleden

Reactie op mvanierland

Als hij het verder goed doet en snachts ook goed slaapt / niet vroeg wakker ...
Dank!

2 maanden geleden

Reactie op mvanierland

Als hij het verder goed doet en snachts ook goed slaapt / niet vroeg wakker ...
Precies dit! Mn zoontje doet ook 2uur in ochtend en 30-60min in middag. Ochtenddut schuift inmiddels al op richting lunch omdat idd wakkertijd langer wordt sochtends van 2 naar 2,5 en nu 3 uur.

2 maanden geleden

Mijn zoontje slaapt zowel 's ochtends als 's middags ongeveer 2 uur 🙈 nu komen we wel helemaal in de knoei met zijn bedtijd. Maar zolang hij blij is en het er goed mee doet, zal hij het wel nodig hebben denk ik. Dus ik doe er niks aan 😅

2 maanden geleden

Reactie op SLIBI

Precies dit! Mn zoontje doet ook 2uur in ochtend en 30-60min in middag. Och ...
Ja nou lekker dan toch!🫶🏻👶🏼 Hier ook regelmatig sochtends 1,5 uur en smiddags 1 uur of ook 1,5 uur. Zijn dutjes lengtes zijn nog niet stabiel, dus ik laat het voor nu gewoon zo gebeuren zoals hij het nodig heeft!😊

2 maanden geleden

Reactie op Emmy2002

Mijn zoontje slaapt zowel 's ochtends als 's middags ongeveer 2 uur 🙈 nu k ...
Ja heerlijk toch! Zal t even nodig hebben!

2 maanden geleden

Onze dochter slaapt sochtends ook langer dan smiddags en dat vinden wij prima! Het is echt niet zo dat het middagdutje persé langer moet zijn! Kijk anders voor meer info op bureauvanslaap op instagram. 😄 Hier zag ik laatst nog een post over.

2 maanden geleden

Hier ook een dame die 's ochtends soms na 1,5u wakker te zijn terug naar bed wilt en goed 2u kan slapen. Middagdutje is dan soms korter, soms langer, soms doet ze nog 3 slaapjes. Iedere dag weer een verassing. Wij kijken vooral naar haar, is ze moe? Gaat ze naar bed. Wanneer we weg moeten oid dan rekken we wel of doen we haar wat eerder op bed. Maar 95% van de tijd volgen we haar. Ze slaapt s nachts ook gewoon goed. (Tussen 18 en 19 naar bed en rond 6.30 wakker)

2 maanden geleden

Lekker toch? Ik ga ook altijd even liggen en m'n dochter ook 2 uur slaapt... Wat een luxe! Hihi. Maar je hebt gelijk, ze zeggen dat het belangrijker is om het middagdutje langer te doen. Dit is echter hier geen gegeven als we haar wakker maken in de ochtend! Integendeel ben ik bang. We laten haar 's ochtends gewoon slapen tot max. 2,15 uur, wat ook weer nooit gebeurd haha. En dan bieden we haar later nog een dutje aan totdat ze de 3 uur in totaal aantikt. Voor mijn dochter is het wel belangrijk dat ze niet langer dan 3 uur overdag slaapt.

2 maanden geleden

Reactie op Emmy2002

Mijn zoontje slaapt zowel 's ochtends als 's middags ongeveer 2 uur 🙈 nu k ...
Hier ook ineens zo! Voorheen was dit vaak 2x 1,5uur. Gaat jouw zoontje nu dan savonds later naar bed?