24 Reacties

2 jaar geleden

Hema, zonder twijfel!

2 jaar geleden

Hema bamboe overslag rompers met lange mouwen zijn hier echt favoriet!!

2 jaar geleden

Ik gebruik ze van de zeeman zijn lekker wat ruimer zodat het makkelijker is om aan te trekken en hm zit ook goed Bij ons was hema en c en a na het wassen al te klein

2 jaar geleden

De meegroei overslag ribstof rompers van de Hema en de overslag rompers van de H&M zijn mijn favoriete.

2 jaar geleden

Overslag rompertjes van de Zeeman. Niet te duur, prima stofje, krimpt niet in de was. Omdat het niet zo duur is, vind ik het ook niet zo erg om er wel eens eentje weg te gooien bij grote 'ongelukjes' 🤭

2 jaar geleden

Jep Hema, fijne stof en zeer makkelijk aan te trekken, zeker met baby’s die niet mee werken 😊

2 jaar geleden

Overslag rompertjes van de hm🙌 Ook die van de zeeman zijn makkelijk over het hoofdje heen te krijgen omdat ze wat ruimer vallen

2 jaar geleden

Ik kreeg als tip de rompers van de action €5 voor 2 stuks. Ze zijn echt top. Weet niet of de kwaliteit ook lang mooi blijft. Maar tot nu toe echt top!

2 jaar geleden

Zeeman en hema

2 jaar geleden

HEMA bamboe overslag én de overslag rompers van H&M die per 5 gaan en waar je ook de broekjes erbij kunt kopen. Daar zweeeeer ik echt bij!

2 jaar geleden

Bamboe Meegroei overslag romper van de hema

2 jaar geleden

De overslag van de Zeeman! Vallen een stuk groter dan de basics van andere merken en dus wat soepeler aantrekken. En goedkoop. Of de hema rib stof, lekker rekbaar

2 jaar geleden

Zara en wibra!

2 jaar geleden

Hema bamboo overslag rompers en normale mouwloze rompers vind ik fijn. De normale korte mouwen romper van H&M (5pack) vind ik ook heel fijn! Lekker zacht stofje, rekt goed mee (maat 50 kan ze nogsteeds aan terwijl ze 62 heeft) en krijg je zowel over het hoofd als via onder makkelijk uit

2 jaar geleden

Ik kan alleen maar bevestigen wat er al gezegd is: bamboo overslag meegroei rompers van hema! Heaven!! En leuke kleurtjes. 😊

2 jaar geleden

In deze maatjes overslag rompers van prenatal, rompers van HEMA en ik ben erg fan van rompers van Kyte baby (Amerikaans merk, m’n broer woont daar, dus ik laat hun bestellen en dan nemen m’n ouders ze mee bij een bezoekje)

VRIEND

2 jaar geleden

Dilling Rib rompers hema Absoluut niet de combi maat rompers van niet rib stof hema Evt h&m overslag rompers

2 jaar geleden

Overslag rompers Hema! 🤩

2 jaar geleden

Zeeman en Hema. Lekker veel stretch en dus makkelijk aantrekken :)

2 jaar geleden

Hema bamboe overslag!