14 Reacties
4 maanden geleden
Ik vond deze video heel erg fijn om te kijken hiervoor.
https://youtu.be/4yIOSrxcaCw?si=wtBiLu_cDAzeefej
Wij hebben een little dutch blokkenkar op verlanglijstje staan. Hij heeft een van plastic gehad van tira mi su (burgerinitiatief voor gezinnen met laag inkomen) die hij ook wel leuk vind maar die draait niet zo lekker mee dus dan heeft hij er al snel genoeg van 🙈
4 maanden geleden
Reactie op Kiara0909
Wij hebben deze, kan ze al heel ver mee gaan 😁
Je kan hier ook de snelheid ...
Lijkt een beetje op welke we nu hebben 👀
Heb hem gevonden hoor 🤣
https://www.bol.com/nl/p/baby-loopwagen-educatief-babyspeelgoed-looptrainer-tafel-2-in-1/9300000045621858?referrer=socialshare_pdp_androidapp
We hadden ook de zebra van fischer price en die vond hij niet leuk 🙄
4 maanden geleden
Wij hebben deze! Voordeel is dat hij mooi is, dat de wielen ook een soort rem hebben. Wij hebben er nu halter gewichten in gelegd zodat hij niet zomaar omkiept!
Hij gebruikt het nu vooral om al zijn speelgoed in en uit te halen en gaat er wel eens bij staan, maar loopt er nog niet echt mee. Maar goed, met deze kar kun je dus ook prima andere dingen doen dan lopen en dat vinden wij wel leuk. Het handvat kan er ook vanaf, dan kun je het later evt. Nog als speelgoedkist gebruiken.
4 maanden geleden
Reactie op metalharpey
Ik vond deze video heel erg fijn om te kijken hiervoor.
https://youtu.be/4 ...
Onze oudste kon met die blokkenkar echt niet goed rondlopen. Zo gauw hij zich probeerde op te trekken klapte die om, dus zou er nog even over nadenken. Die van vtech die ook in dit topic staat is veel steviger en geschikter om te leren lopen. De blokkenkar was uiteindelijk toen hij kon lopen handig om zijn blokken door de kamer te verplaatsen...
4 maanden geleden
Reactie op AnkeTijsen
Onze oudste kon met die blokkenkar echt niet goed rondlopen. Zo gauw hij zi ...
Hmm misschien dan toch die vintage wagen van little dutch 🤭 hij kan nou niet al zn zooi meenemen dus hij stopt steeds en verplaatst dan alles 🙈
4 maanden geleden
Reactie op SanneLily
Ik wil sowieso geen plastic loopwagen 😄. Zat te kijken naar de houten van ...
Ik heb die van Little Dutch. Die is echt heel mooi 😃
De wieltjes kan je niet volledig vastzetten, maar hij rijdt wel wat stroever omdat er viltjes tussen het wiel en de wagen zelf zitten.
Als je de viltjes weg haalt rijdt de loopwagen heel soepel.
4 maanden geleden
Reactie op SanneLily
Ik las dus ergens dat iemand zei: als je baby wil leren rennen moet je deze ...
Whahaha. Ik lig helemaal dubbel door die opmerking over het rennen 🤣🤣
De loopwagen hebben wij nu tegen de muur staan, omdat hij inderdaad nog best wel rijdt met de viltjes. Ik heb de schroeven stevig aangedraaid, dus daar ligt het niet aan.
Als je een loopwagen wilt die ook goed vast staat dan moet je niet voor Little Dutch gaan.
Voor de rest ben ik er wel heel erg tevreden over en staat het ook leuk in mijn interieur 😅
4 maanden geleden
Reactie op Kiara0909
Wij hebben deze, kan ze al heel ver mee gaan 😁
Je kan hier ook de snelheid ...
Hebben wij ook… van marktplaats afgehaald… zodra ze kan lopen vliegt ie weer de deur uit😂😂
4 maanden geleden
Wij hebben deze nog van onze eerste zoon, die speelt er nu (hij is 2,5) nog steeds mee. Een fijn ding voor een mooie prijs, je kunt bij de achterwieltjes een schroefje aandraaien en daarmee bepalen hoeveel weerstand er op de wieltjes zit. Ook kun je de duwstang in twee verschillende posities zetten.