Hallo, wij gebruikten altijd de luier doekjes van de Etos en dan de sensitive. ( witte verpakking) alleen nu lees ik bij reviews dat de nieuwe verpakking en de nieuwe doekjes tegen vallen.
Welke doekjes gaan jullie gebruiken en wat is daarbij jullie ervaring.
Wij gaan voor neutral 99% waterbasis.
Een babyhuidje is best gevoelig in het begin dus we willen het huid rustig houden.
Wij gaan voor verzorgingsproducten van naiff. Nou zag ik ook dat ze luier doekjes hebben. Die ga ik ook uittesten. Bij beide nog geen ervaring
Wij hebben cheeky wipes voor thuis (wasbare luierdoekjes) en op verplaatsing gebruiken we die van van Naif.
Ik vond dat de sensitive snel uitdroogt ondanks steeds afsluiten. Over water wipes (99% waterbasis) die hier ook al werd vermeld hoor ik wel goede dingen ook.
Ik heb altijd de pampers sensitive. Haal ze altijd goedkoop via bol.com bijv. Hele fijne doekjes. Gebruik ze nu nog terwijl m’n dochter al zindelijk is om haar billen af te vegen
Wij gebruiken van Jackson reece, ze zijn gemaakt van 100% composteerbaar houtpulp dat volledig afbreekt binnen slechts 60 dagen of of van pamper harmonie Coco met 0% plastic. Zijn allebei erg fijne doekjes en goed vochtig.
Wij gebruiken van Jackson reece, ze zijn gemaakt van 100% composteerbaar ho ...
Hier ook pampers harmonie coco. Heerlijke doekjes met een vleugje kokosolie. Onze dochter heeft nooit luieruitslag gehad met deze doekjes. En het vettige vind ik heel prettig om snel schoon te maken.
Ik had voor mijn zoontje van nu 1,5 eerst de pampers sensitive maar hier bleek hij uiteindelijk toch veel uitslag van te krijgen. Nu gebruiken we de kruidvat doekjes op waterbasis die hieronder al genoemd zijn. Zeer tevreden en zullen we ook voor de 2e gaan gebruiken
Wasbare doekjes van Cheeky Wipes! Ben echt een enorme fan! Ook als je geen wasbare luiers gaat gebruiken is dit super fijn. Je hebt altijd zachte doekjes die veel beter schoonmaken dan die dunne flubber dingen (weggooi doekjes haha). Je baby gaat niet zo snel stinken als met weggooi doekjes en hoeft dus minder vaak in bad (goed voor het babyhuidje) en het veegt ook gewoon veel prettiger. Daarnaast heb je het er al na 3 maanden uit qua kosten. Ik heb er bij mijn eerste 50 gekocht en gebruik ze na 4 jaar nog steeds! Super duurzaam dus ook.