15 Reacties

2 jaar geleden

Toe aan maat 4. Veel overlap met die maten

2 jaar geleden

Misschien een idee om een keer kruitvat luiers te proberen. Bij de kruitvat nooit doorgelekt en de maat was erg nauwkeurig. Met de pampers luiers ook vaker gehad dat deze niet goed zaten of doorlekten.

2 jaar geleden

Reactie op Jjessicaa

Misschien een idee om een keer kruitvat luiers te proberen. Bij de kruitv ...
Hier precies hetzelfde!

2 jaar geleden

Ik gebruik ook de pampers harmonie luiers. Fijn materiaal en lekt bij mij nooit door. Kruitvat lekte bij ons wel door. Ik gebruikte zelfs nog maar 2 volgens mij toen hij nog 6,5kg woog. Weegt inmiddels 8/9 kilo gok ik en heeft ook maat 3. Geen idee volgens mij doe je niks verkeerd.. 🤨

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde, wij gebruikten ook maat 3 en hadden hetzelfde probleem. Nu maat 4 en met af en toe een ongelukje echt veel beter! Waarschijnlijk doordat hij steeds bewegelijker wordt, is maat 3 toch net iets te klein. Maatje groter proberen zou ik zeggen.

2 jaar geleden

Hier hetzelfde een tijdje geleden. Bij ons was de oplossing grotere maat luier, grotere maat romper en goed controleren dat dat binnenste elastieken randje goed naar buiten zit om de beentjes heen (dus niet alleen dat randje naar buiten). Maar ik heb ook elke dag strijd met die flapjes, hier blijven ze ook niet zitten nadat ik de luier heb dichtgemaakt. Misschien moet ik ook weer naar een grotere maat, maar dat lijkt nog zo groot🤔

VRIEND

2 jaar geleden

Ik zou eens kruidvat pure luiers proberen ter afwisseling.. Wij hooveren tussen die twee merken naar mate hij groeit. We gebruiken ze alleen voor de nachten en als de wasbare toevallig allemaal in de was zitten. Als we merken dat KV pure meer gaat lekker gaan we een maat verder van de Harmonie en vice versa. We hebben een groot plasser... en zijn nu net naar mt 4 van harmonie, al past KV pure 4 m ook nog goed hoor. Maar vanwege dunne poep door een kuurtje zit die mt 4 van de harmonie nu jets groter met meer buffer zeg maar.

2 jaar geleden

Ik gebruik ook pampers harmonie maar heb dit probleem eigenlijk niet. Misschien de bouw van je kindje? Ik houd de voorste flap wel heel goed vast op haar heup als ik die achterste vast plak.

2 jaar geleden

Ik had dit probleem eerder ook nooit, maar nu opeens wel. Ik denk niet dat de luier te klein is, want hij staat onderaan net niet wijd open bij zijn benen en billen. Ik denk eerder dat de pasvorm dan nu even niet bij de bouw van mijn slanke zoontje past 😅 We hebben inderdaad ook de Kruidvat pure luiers in maat 3 en die vind ik (nu) persoonlijk veel fijner en beter passen!

2 jaar geleden

Gebruik baby harmonie, ook maat 3 en soms maat 4, maar heb dit ook niet. Er waren wat ‘lekkages’, maar dat lag aan de binnenste elastiek rand. Bij aantrekken zorg ik er voornamelijk voor dat de binnenste elastiek rand goed zit en buitenste rand ook. De flapjes waar jij het over hebt voorkomen vlgs mij geen lekkages. Mijn vriend vouwt die namelijk altijd dubbel (ik weer niet), maar dat zorgt niet voor lekkages. Misschien toch andere luiers proberen. Ik gebruik ook soms de luier pants maat 4, ook ideaal op momenten

2 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde probleem, maar gebruik nog maat 2. Heb het idee dat het komt doordat hij teveel met zn beentjes beweegt in bed

2 jaar geleden

Wij hadden dit ook! Gebruiken nu Rascal & Friends luiers.

2 jaar geleden

Pampers harmonie lekte hier ook door. We gebruiken nu pampers premium protection, maat 4. Hij weegt 9,5 kilo. Hij is maar 67 cm, dus echt breed gebouwd, maar hiermee nog nooit doorgelekt

2 jaar geleden

Pampers harmonie lekte hier ook door. We gebruiken nu pampers premium prote ...
Hier echt andersom😂 let door premium protection maar niet harmonie