10 Reacties
2 maanden geleden
Hier werkt het met een speeltje of pakje doekjes in zn handen. Als hij erg vervelend wordt met omdraaien enzo trek ik de aankleedkussen naar me toe en zet zijn benen klem tegen mijn buik. Ja dan is het wel brullen maar dan lukt het wel 🤷♀️ daarna even knuffelen en t is weer goed.
2 maanden geleden
Toen mijn zoontje ging draaiem tijdens het verschonen ben ik over gegaan op luier broekjes. Die trek ik zo aan. Ook als hij op zijn buik ligt.
2 maanden geleden
Poeeeh hier wordt het ook steeds lastiger. Hij gaat al gillen als ik hem neerleg en dan de hele tijd omdraaien😵 eerst hielp een liedje zingen nog wel, maar daar is ie ook niet meer van onder de indruk. Ik ga hem straks eens een pak billendoekjes geven, kijken of dat beter gaat😄
2 maanden geleden
Iedere keer een ander speeltje geven en dan gewoon zo snel mogelijk verwisselen. Die van mij gaat de heletijd staan die staand een luier om doen lukt soort van ook nu. Je wordt er steeds handiger in. 🤪
2 maanden geleden
Ik ben grotendeels overgestapt op luierbroekjes, ik zet de vader in die sterker is😂, ik geef hem iets in handen wat geluid maakt, maar uiteindelijk werkt niet opgeven het beste. Hier blijft ik elke keer terug omdraaien totdat hij het gewoon opgeeft en huilend op zijn rug blijft liggen😅🙈 het duurt dan soms even, maar hij begrijpt het uiteindelijk heel goed.
2 maanden geleden
Reactie op KG2023
@alle
Ik geef haar altijd iets maar dat vind ze niet meer interessant.
L ...
Ook met poepluiers?
2 maanden geleden
Ik heb een display kast boven de commode, en onze zoon mag er altijd iets uit kiezen van mij om te ontdekken (staan vooral Snoopies in van McDonalds toen ze internationale Snoopy deden in de Happy Meals). Ik verschoon hem zonder problemen.
Papa daarentegen 🤣 die vind het onzin en gaat de struggle gewoon aan. Mafkees 🤭🙃