26 Reacties
3 maanden geleden
Dit heb ik ook het idee bij de etos maxi luiers! Al een tijdje 4+, ging perfect. Nu lijken deze ineens iets groter en ook ander materiaal? Paar keer misgegaan.. maar het lijkt weer goed te gaan! Altijd al heel blij met de etos luiers geweest. Dus wellicht werken de etos luiers ook bij jullie!
3 maanden geleden
Goed om te weten. Wij hebben hier een pakje 4/maxi kruidvat bijna leeg. Qua maat zijn deze de zelfde maat als de babylove 4(dm Duitsland). De Maxi premium protection gebruiken we s nachts. Vind deze groter dan de Maxi kruidvat, maar Pampers zit beter. is er een visuele vergelijk van de nieuwe kruidvat luiers met bijv. De oude?
3 maanden geleden
Pampers premium protection 🤷♀️ naar mijn bescheiden mening de allerbeste 😇. Ik vind kruidvat altijd zo stinken haha. Nog nooit doorgelekt met pampers ook
3 maanden geleden
Reactie op krs13
Goed om te weten. Wij hebben hier een pakje 4/maxi kruidvat bijna leeg. Qua ...
De verpakking is nagenoeg hetzelfde m.u.v. een kleine afbeelding met de tekst “verbeterd”. De luier zelf is ook anders qua print. Hij is dunner en daarnaast kleiner.
Ik zie nu dat het voor alle luiers van Kruidvat geldt. De website zegt:
‘Door het vernieuwde ontwerp van de beenelastiekjes, komt er minder druk op het huidje. Hierdoor wordt het microklimaat in de luier verbeterd, en kan de huid beter ademen. Daarnaast zijn de vernieuwde beenelastiekjes nog zachter dan voorheen, en sluiten ze nog beter aan rondom de beentjes, wat lekken nog beter helpt voorkomen.
Tegelijkertijd zijn de beenelastiekjes nog comfortabeler omdat de druk beter verdeeld wordt door het gebruik van meer elastieken. Hierdoor wordt de druk over een drie keer zo groot gebied verspreid, waardoor de luiertjes nog comfortabeler en zachter aanvoelen voor het kindje. Ook hebben de luiers maat 3 t/m 6+ een nieuwe luier printje gekregen’
3 maanden geleden
Reactie op JoanneJ
Hier hetzelfde verhaal! Alleen heb ik pure & soft. Heeft iemand een tip ...
Etos heeft ook "pure en zacht" luiers😊 of bedoel je die haha
3 maanden geleden
Reactie op JoanneJ
Hier hetzelfde verhaal! Alleen heb ik pure & soft. Heeft iemand een tip ...
Wij gebruiken Bambo Nature. Een duurzame optie. Ik koop ze zelf altijd online en dan gelijk in de grote verpakking zodat je de laagste prijs per luier heb. Maar weet niet of het prijstechnisch heel erg afwijkt…
3 maanden geleden
Hier gebruiken we de pampers baby dry broekjes, nog nooit lekkages gehad. Zelfs niet na een nacht van 13 uur. Ik koop ze altijd in de aanbieding (maandbox 50% korting), daarvoor kijk ik op luieraanbiedingen.net