14 Reacties

2 jaar geleden

Geen idee of het een goede is maar ik heb deze bij de zara besteld, als de naam korter is dan 8 letters kan je de naam erop zetten ; https://www.zara.com/nl/nl/share/-p11560130.html?v1=277183729&utm_campaign=productShare&utm_medium=mobile_sharing_iOS&utm_source=red_social_movil zie dat hij nu weer uitverkocht is, maar volgens mij best snel weer bevoorraad ook

2 jaar geleden

Waaraan met een goede luiertas voor jou voldoen? Wij hebben aan de wagen een joolz luiertas. Daar kan lekker veel in en zit een verschoonmatje in. Ga ik met de draagzak weg straks, dan is een rugtas veel fijner. Dan hebben we een fjallraven kanken waar ik een los luieretui in kan doen.

2 jaar geleden

Ik ben naar een lederwaren huis gegaan en heb daar een hele mooie tas gevonden!

2 jaar geleden

Wij hebben de joolz die bij de kinderwagen hoort. Je kan op bijna alle tassen een naar laten borduren

2 jaar geleden

Tja, wanneer is een tas een goede Luiertas? Wij hadden die van de action. Goedkoop en simpel maar nu bij de tweede wil ik een mooiere en hebben we zo'n teddy tas gekocht. Geen speciale Luiertas ofzo. Voor mij is het enige belangrijke dat hij over de wagen kan hangen eigenlijk. Vakken zijn wel handig maar je kan er ook een binnentas in doen. Ik weet eigenlijk helemaal niet wat verder het verschil is met een luiertas en gewone tas?

2 jaar geleden

Reactie op M30

Tja, wanneer is een tas een goede Luiertas? Wij hadden die van de action. G ...
Die we nu hebben is trouwens van de kwantum. 10 euro😁

2 jaar geleden

2 jaar geleden

Ik heb de luiertas van Nanabeebi. Dan de taupe/beige kleur. Vind het echt vooral een hele mooie tas en past zeker veel in!

2 jaar geleden

Reactie op Marjonova

Ik heb de luiertas van Nanabeebi. Dan de taupe/beige kleur. Vind het echt v ...
En zitten veel extra’s bij.

2 jaar geleden

Ik heb een lederen luiertas van mijn zus overgenomen. Hele goede kwaliteit en er past veel in. Aan de zijkant zit ook een koelvakje voor de fles en aan een vakje aan de voorkant zit een verschoonmatje bij in. Merk is van Micmacbags

2 jaar geleden

Ik ben voor deze lederen luiertas gegaan, zit een koelzakje bij een tasje en een verschoningsmatje! Heeft 3 grote vakken en dat nog onderverdeeld in kleindere vakjes… heel content van☺️

2 jaar geleden

Ik heb deze...hij is niet zo groot en ook niet super handig volgens mij. Maar vond hem zo leuk😅

2 jaar geleden

Reactie op Devenyyy

Geen idee of het een goede is maar ik heb deze bij de zara besteld, als de ...
Ik krijg deze maar niet te pakken iedere keer 😭

2 jaar geleden

Reactie op Gisje _10_23

Ik krijg deze maar niet te pakken iedere keer 😭
Ik kreeg zaterdagochtend een mailtje dat hij er weer was, meteen besteld en zaterdagavond weer uitverkocht… dus denk inderdaad dat je er snel bij moet zijn…