43 Reacties
4 maanden geleden
Toevallig vanavond de box voor 1 dag weggehaald. Morgen worden er foto's van ons huis gemaakt en dat ding wilden we niet in beeld. Maar helaas past de box niet door de deur, waardoor we 'm even hebben afgebroken 🤣 maaar morgenavond zetten we 'm er weer neer. Onze dochter vindt het nog heerlijk om erin te spelen en zichzelf op te trekken. Ze is 8,5 maanden nu.
4 maanden geleden
Idd optrekken en met 1 hand aan de spijlen staan spelen vind hij geweldig (hij laat ook al volledig los).
Ook is de box een soort van baby jail hier 🤣 als ik wat in huis moet doen zet ik hem daar in. Als hij de kat (te lang) achterna zit, zet ik hem erin. Als ik op mn gemak even wil schijten, yep gaat hij erin.
Dus hier gaat die voorlopig nog niet weg.
4 maanden geleden
Hier is hij al 2 maanden weg. Ik heb een grond box en er naast een camping bedje.
4 maanden geleden
Wij leggen haar af en toe in de box! Is meestal als ik ff wat moet doen en ik haar niet in de gaten kan houden. Dan is het wel heeel handig haha. Want alles gaat in d'r mond en ze wil alles van de kasten etc aftrekken. Ook de planten moeten er aan geloven. Laast was er bijna een plant op d'r gevallen 😱😅
4 maanden geleden
Wij hebben de box al een paar maanden opgeborgen op zolder. Wel een speelmat neergelegd. Als het niet bevalt, haal je hem toch gewoon weer te voorschijn?
En qua optrekken, mijn zoontje trekt zich gewoon op aan de bank, de kastjes, etc.
4 maanden geleden
Hier het liefst op onze armen omdat hij nieuwsgierig is.
Box staat in de woonkeuken. Daar is ook onze hond. Als ik naar toilet ga even in de box. Maar 5 minuten en hij is klaar ermee. Ook tijdens eten proberen we het. Dan zit hij liever in zijn stoeltje.
Als beneden schoon is laat ik hem tijgeren maar moet de water en voerbak van de hond weghalen, dat is een baby 🧲. Ik laat hem beneden niet alleen en tijgeren omdat onze hond het nog spannend vindt.
Zo box staat er, wordt af en toe gebruikt maar hij is geen uur erin dat mama ff dingen kan doen 🤣😂
4 maanden geleden
Wij hebben de box na 2 maanden weg gehaald. We hebben een speelkleed op de grond waar hij kan liggen te spelen, maar gaat de hele kamer door 😊
4 maanden geleden
Wij hebben hem nog staan, onze jongste vindt het nog wel lekker af en toe in de box. Misschien ook wel lekker rustig als je 3 zussen hebt die constant met je willen slepen 😅 Ze is ook echt een vrijbuiter hoor, ze gaat overal heen als ze niet in de box zit, het allerliefst naar buiten. Maar ze speelt dus ook gerust een half uurtje rustig in de box. Maar ik heb ze er ook bij gehad die er na een aantal maanden echt niet meer in wilden. Toen hebben we hem ook eerder weggehaald (vind het een verschrikkelijke sta in de weg). Maar nu vind ik het nog wel fijn om onze kleine ontdekkingsreiziger soms even veilig in de box te kunnen zetten 🤭
4 maanden geleden
Gebruiken hem ook eigenlijk niet meer. Ik gebruik hem meer zelf als veiligheidskooitje voor de broer en zus als ik zelf even naar het toilet moet oid. Even zelf de handen vrij en zij op een veilige plek, maar dan gaat ze direct staan en niet meer zo spelen.
4 maanden geleden
Wij gebruiken de box voor spullen waar ze niet aan mag zitten.. omgekeerde wereld... als we d'r wel een keer in zetten dan is ze na max 5 minuten er helemaal klaar mee. We gaan hem nog niet weg doen omdat we hopen om nog meer kinderen.
4 maanden geleden
Wij gebruiken hem nog, vooral als we ergens mee bezig zijn. Ze kan ook best goed zelfstandig spelen, maar is nu vooral ook de wereld aan het ontdekken dus de box is snel te klein. Merk wel dat ze er langer in speelt als er maar 1 of 2 speeltjes in liggen dan als heel die box vol ligt.
4 maanden geleden
Wij gebruiken de box wel nog steeds. Ons zoontje heeft daarin een speelgoed ding met muziekjes en daar vermaakt hij zich wel eventjes mee als wij ontbijt maken, naar het toilet gaan of even iets moeten pakken of zo. Hij zit er maximaal een kwartier in en gaat dan vaak ook staan. Het is vooral wel fijn ivm de veiligheid omdat we een hond hebben (en dus ook een voerbak en drinkbak) waar hij de hele tijd op af gaat 😅