43 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Rano Milu

Wat voor speelgoedding is dit als ik vragen mag?
Het is een heeeel retro ding die we hebben gekregen. Het hangt bij ons aan de rand van de box en het is een soort grote paneel met knopjes en schuifjes erop en batterijen erin dus als hij eraan draait of erop drukt, komt er geluid uit. Ik denk dat zoiets als dit de moderne variant erop is:https://www.bol.com/nl/nl/p/playgro-activiteitenpaneel-leeuw-trappelkussen-acvititeitenspeeltje-pianomat/9200000077234613/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9200000077234613&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmMzkeirq7Mf5ltlrYiqQ2JMG&gclid=CjwKCAjwnK60BhA9EiwAmpHZww_hN6Aitw1Af8W3xQtvorzzmHBE19xTxnahxrzQd74Iy45VUGcI7BoCESsQAvD_BwE

4 maanden geleden

Ja elke dag zeker 20min in de box sochtends. Dat ik t huishouden kan doen. We hebben ook n enorm actief en wijs ventje die al overal gaat staan en overal heen kruipt. Kmoet ogen van voor en achter hebben, heerlijk om m dan ff in de box te zette en hij vermaakt zich prima. Vanmorgen dik 3kwartier erin. Soms smiddags zelfs ook nog poosje.

4 maanden geleden

Box is hier de deur uit. Hij vond het niets dus ik gebruikte het niet. Wij leggen baby op een speelkleed. Als hij gaat kruipen haal ik denk ik een grondbox die je weg kan zetten

4 maanden geleden

Jazeker! Ook hier een actief kind, soms helpt de box juist even te begrenzen. Als hij eigenlijk heel moe is en de drang van de hele tijd kruipen en ontdekken niet kan weerstaan kan hij juist in de box soms even rust vinden en rustig spelen. 9 maanden

4 maanden geleden

Het liefst pleur ik het eruit. Stof vreter en plek innemer. Maaaar voor momenten dat ik even boven wat wil doen, is het de enige plek waar hij begrensd in kan zitten

4 maanden geleden

Wij twijfelen ook heel erg! Ons zoontje zit er ook nauwelijks nog in. Veel te druk met de wereld (en grenzen) ontdekken 😁 ik denk dat ik hem voor de momenten dat dat nodig is gewoon in zijn kinderstoel zet met speelgoed of desnoods een cracker.... Goeie om dat even een week te proberen voor we de box daadwerkelijk weg doen :)

4 maanden geleden

Box is hier nog een succes. Meermaals per dag wordt hij gebruikt. Heeft mama even rust. 😅

4 maanden geleden

Ik heb een Speelmat naast de box liggen en ik gebruik het allebei. Box is wat chiller voor mijn rug hahaha

4 maanden geleden

Wij hebben nu een grondbox. Ideaal!

4 maanden geleden

Hier gebruiken wij hem alleen nog als we wat moeten doen en de kleine is even zelfstandig, want grote hond in huis. Wel zo veilig om ze dan even apart van elkaar te hebben. Gaan binnenkort over op een veiligheidsbeleid die de kamer kan opdelen. Heeft de kleine meer bewegingsruimte 😄

4 maanden geleden

Hier hebben we de box heruitgevonden. Hij staat nu omgekeerd om vrij in en uit te spelen en om zich aan op te trekken.

4 maanden geleden

Hier wordt de box nog volop gebruikt, ideaal! Heerlijk een veilig plekje met een loslopende peuter en hond 😅 Bij m’n vorige kindje ook tot 1,5 jaar gebruikt, hoop dat dit weer lukt:)

3 maanden geleden

Reactie op metalharpey

Idd optrekken en met 1 hand aan de spijlen staan spelen vind hij geweldig ( ...
😂😂😂 ik hou zo van de eerlijkheid in dit bericht

3 maanden geleden

Sinds ons mannetje zich op trekt en aan het lopen begon is de box een leuke plek voor hem - na 9 maanden eindelijk 🤣🤣🤣

3 maanden geleden

Hier geen box meer 😉!

3 maanden geleden

Ik vind het nog een ideaal ding!! Ook voor jezelf even moment van rust

3 maanden geleden

Box was altijd een prima speelplekje maar inmiddels is het gelijk huilen als ze erin wordt gelegd omdat ze overal heen wil tijgeren. Helaas is het soms toch even nodig als ik alleen ben met de kinderen en even zelf naar de wc moet/iets boven moet pakken/etc met een peuter en poes ook thuis. Ze gaat echt als een raket door de kamer dus dan durf ik haar niet zonder toezicht te laten.

3 maanden geleden

Reactie op metalharpey

Idd optrekken en met 1 hand aan de spijlen staan spelen vind hij geweldig ( ...
Hahahaha

3 maanden geleden

Hier ook een actieve dame die een hekel aan de box heeft. Maar omdat ik haar nog geen 5 sec uit het oog kan verliezen (klimt overal op etc) gaat ze elke dag echt een poosje in de box zodat ik even wat in huis kan doen.

3 maanden geleden

Nooit gebruikt 🫣 maar we moeten hem nog weghalen 😂