10 Reacties
2 jaar geleden
Ik ben met mijn eerste zoontje een paar keer bij een mama cafe geweest maar hier was het een groep waar je als nieuweling niet tussen kwam... rest kende elkaar al jaren en kletste alleen met elkaar dus dan zat je er vaak verloren bij... dit deed mij meer slecht dan goed dus ben er niet meer heen gegaan maar vind het wel heel jammer want ik zou wel heel graag in contact komen en nieuwe mensen willen leren kennen met kleine kinderen (iedereen om mij heen heeft veel oudere kinderen)
Maar het kan dus wel leuk zijn denk ik. De leeftijden wisselde hier, van baby's
t/m 3 jaar
2 jaar geleden
Reactie op Ess2
Ik ben met mijn eerste zoontje een paar keer bij een mama cafe geweest maar ...
Ah wat jammer zeg... ja daar ben ik dus ook een beetje bang voor! Ik ben ook niet zo'n super extravert persoon. Hoop dat er ook jonge ouders zullen zijn, we gaan het beleven. Wel jammer voor jou dat het niet gelukt is...
2 jaar geleden
Ik werk in een bibliotheek waar ook één keer in de week een mamacafe en een peuter cafe is. Bij het mamacafe zie ik regelmatig ook ouders met kleine baby's komen. Er wordt altijd gezorgd voor een activiteitje.
2 jaar geleden
Reactie op Floor445
Oh toevallig inderdaad! Zeker leuk om dan samen daar eens naar toe te gaan. ...
Ja dat is goed, gezellig! En ik herken mij ook in jou hoor, wat betreft niet extravert zijn 😆
Dus wel fijn om een keer samen naartoe te gaan.
Ik kan helaas 15 januari niet wegens nachtdiensten.
Ik zal je een vriendschapsverzoek sturen.