23 Reacties
2 jaar geleden
Heyy mommy to be! Hier ook een mommy to be van 27wk! Welkom in het mooie noorden!😋 Ik woon in de binnenstad van Groningen! En het lijkt me leuk om ook nieuwe mommy’s te ontmoeten! 🥰
2 jaar geleden
Hoi, ik ben bijna 35 en heb een zoontje van bijna 2 (4 oktober). Ik ben 6 oktober uitgerekend van ons tweede zoontje en woon in Groningen!
2 jaar geleden
Ik kom uit Winsum!
32 week zwanger van onze eerste!
1 oktober uitgerekend 🍼 ❤️
2 jaar geleden
Hoi! Ik ben 27 jaar en woon in Oldekerk. 9 oktober uitgerekend van onze kleine man 🩵
Vorig jaar oktober een miskraam gehad bij 12 weken 🦋
2 jaar geleden
Wat gezellig dat jullie allemaal in de omgeving Groningen wonen en bijna tegelijkertijd zijn uitgerekend (ik ben 9 oktober uitgerekend). Zullen we een app-groep aanmaken ofzo om uit te wisselen? Of wat is handig? Ik kan jullie bijv. toevoegen via Instagram en dan nummers uitwisselen.
2 jaar geleden
Reactie op Diedu
Ja heel leuk! Als je het leuk vindt om een keer samen koffie te drinken oid ...
Leuk! Mijn account is: https://www.instagram.com/anoukwa/
2 jaar geleden
Reactie op Diedu
Ja heel leuk! Als je het leuk vindt om een keer samen koffie te drinken oid ...
2 jaar geleden
Goedenacht dames! Hoe gaat het met jullie?!
Weer zo’n nacht dat ik niet in slaap val en loop te piekeren..
Vandaag 39 week super spannend alles komt wel heel dicht bij!
Zit nog steeds te twijfelen of ik thuis zal bevallen in bad het liefst of in het ziekenhuis. Maar ben er nog niet over uit of het Martini word of UMCG.
Weten jullie al waar jullie willen bevallen?
2 jaar geleden
Of zijn er al een paar dames die bevallen zijn? Hoe is het gegaan en gaat het nu met jullie? En wat is jullie ervaring met het ziekenhuis of thuisbevalling?
2 jaar geleden
Goedenacht dames! Hoe gaat het met jullie?!
Weer zo’n nacht dat ik niet in ...
Heee,
Ja wij hadden geen keus met zwangerschaps suikers..
ik ben met 38+e bevallen in martini ziekenhuis. Hele fijne ervaring gehad, en super begeleiding!
Kijk er met een goed gevoel op terug.
De bevalling is moeilijk voor je te zien hoe het zal gaan, de pijn is heftig. Maar het was het allemaal zo waard!
Morgen nu alweer 1 maand genieten van ons kleine vent!

2 jaar geleden
Hier met 40+4 bevallen in het UMCG. De bedoeling was poliklinisch, alleen tijdens de bevalling bleek ik meer ondersteuning nodig te hebben in de vorm van oxitocine waardoor ik medisch werd.
Heel fijn begeleid door de gynaecoloog en het andere personeel.
Alles werd uitgelegd en de keuzes werden besproken.
Ondanks dat de bevalling anders liep dan verwacht. Kijk ik er mede door het lieve personeel goed op terug.
2 jaar geleden
Of zijn er al een paar dames die bevallen zijn? Hoe is het gegaan en gaat h ...
Hier ook bevallen in het martini zkh. Hele fijne ervaring gehad, aardig meedenkend personeel en kijk er mede daarom heel positief op terug!
Zou eerst thuis maar vanwege heftige rugweeen naar het zkh gegaan en een morfine pompje gehad.
2 jaar geleden
Hee meiden! Het was allemaal een beetje hectisch de eerste maanden met een baby, dus ben helemaal de groep vergeten aan te maken. Hierbij de link van whatsapp, mocht je het leuk vinden om met elkaar in contact te komen. Hoe gaat t bij jullie? Mijn zoontje is bijna 4 maanden en t gaat over t algemeen heel goed, los van de slaapregressie;). Link: https://chat.whatsapp.com/DCzyPAsFDKP7smlJH82SRF