16 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben aerosleep gekocht in afm. 70x140cm 馃槉

2 jaar geleden

Ja, wij ook de aerosleep 70x140, met de twee verschillende hoeslakens (voor de 'anti-reflux-driehoekvorm' en gewone rechthoek)

2 jaar geleden

IKEA himlavlav ofzo, die komt al jaren heel goed of als beste uit de test en niet te duur.

2 jaar geleden

IKEA himlavlav ofzo, die komt al jaren heel goed of als beste uit de test e ...
Deze had ik ook gezien inderdaad maar die is volgens mij alleen te verkrijgen in 60x120 cm

2 jaar geleden

Petit amelie

2 jaar geleden

Woon je bij de grens? Ikea Duitsland verkoopt die maat en ikea matrasjes komen als best uit de test (2 iig)

2 jaar geleden

Reactie op PLUSMINUS

Deze had ik ook gezien inderdaad maar die is volgens mij alleen te verkrijg ...

2 jaar geleden

Wij hebben hem bij de jysk gehaald en gehaald en dan een topper van aerosleep en hoeslaken van aerosleep. Als ze nog zo klein zijn en ze draaien op hun buik dan kan er in principe niks gebeuren door de gaatjes die erin zitten.

2 jaar geleden

Wij hebben toen een aerosleep matras en een soort matras beschemrr/topper gekocht. De topper had achteraf gezien niet veel toegevoegde waarde.

2 jaar geleden

Reactie op maria94

Wij hebben hem bij de jysk gehaald en gehaald en dan een topper van aerosle ...
Aerosleap is echt niet nodig, is allemaal verkooppraat. Helaas. Kwaad kan het ook niet natuurlijk maar het is ook niet perse aan te raden

2 jaar geleden

Reactie op M30

Aerosleap is echt niet nodig, is allemaal verkooppraat. Helaas. Kwaad kan h ...
Ieder z鈥檔 eigen mening

2 jaar geleden

Reactie op maria94

Ieder z鈥檔 eigen mening
Is niet mijn mening hoor, is een feit. Ik heb er verder geen mening over. Helaas worden er veel onnodige dingen aangepraat bij nieuwe ouders, dat vind ik dan wel weer erg. We willen allemaal het beste voor onze kinderen en verkopers kunnen daar bij nieuwe ouders helaas heel goed op inspelen. Wel iets om over na te denken vind ik. Mij heeft het wel aan het denken gezet in ieder geval met andere aankopen.

2 jaar geleden

Reactie op Mamamoose

Petit amelie
Hier ook matrasje van petit amelie voor het peuterbedje

2 jaar geleden

Reactie op M30

Is niet mijn mening hoor, is een feit. Ik heb er verder geen mening over. H ...
Ik zeg verder niet dat ze slecht zijn hoor, die matrassen. Maar niet beter dan een ikea matras bijvoorbeeld. Je moet altijd alert zijn. Met welk matras dan ook

2 jaar geleden

Gisteren was ik bij de Prenatal en zij adviseerde de binnenvering matras (het best verkochte matras volgens haar, althans bij Prenatal en op dit moment overal uitverkocht). Maar ook zij vertelde vanuit haar eigen ervaring. Hoe denken jullie over de ABZ airgo koala 馃惃? Iemand daar ervaring mee?

2 jaar geleden

Wij hebben gisteren bij babydump een matras met pocketvering besteld in deze maat.