16 Reacties
2 jaar geleden
IKEA himlavlav ofzo, die komt al jaren heel goed of als beste uit de test en niet te duur.
2 jaar geleden
Reactie op PLUSMINUS
Deze had ik ook gezien inderdaad maar die is volgens mij alleen te verkrijg ...
Oh shoot in Nl is ie idd 60x120. In Duitsland is hij er ook in andere maten zoals iemand anders ook al aangeeft. Zie https://www.ikea.com/de/de/cat/matratzen-fuer-babybetten-45855/?filters=f-typed-reference-measurement%3A70x140x6%20cm_mattresses%7C70x140x8%20cm_mattresses%7C70x140x10%20cm_mattresses%7C70x140x11%20cm_mattresses
2 jaar geleden
Reactie op maria94
Ieder z鈥檔 eigen mening
Is niet mijn mening hoor, is een feit. Ik heb er verder geen mening over. Helaas worden er veel onnodige dingen aangepraat bij nieuwe ouders, dat vind ik dan wel weer erg. We willen allemaal het beste voor onze kinderen en verkopers kunnen daar bij nieuwe ouders helaas heel goed op inspelen. Wel iets om over na te denken vind ik. Mij heeft het wel aan het denken gezet in ieder geval met andere aankopen.
2 jaar geleden
Gisteren was ik bij de Prenatal en zij adviseerde de binnenvering matras (het best verkochte matras volgens haar, althans bij Prenatal en op dit moment overal uitverkocht). Maar ook zij vertelde vanuit haar eigen ervaring.
Hoe denken jullie over de ABZ airgo koala 馃惃? Iemand daar ervaring mee?