21 Reacties

2 jaar geleden

Puppy pads ! Had ik vorige keer

2 jaar geleden

Reactie op djamillaax

Heel goedkoop bij Action. Ik had ze ook vorige zwangerschap.

2 jaar geleden

Ik heb deze… wat ouderen hebben voor incontinentie🙈 kraakt tenminste niet haha! En naderhand nog te gebruiken bij zindelijkheidstraining.

2 jaar geleden

Reactie op Mama1985

Heel goedkoop bij Action. Ik had ze ook vorige zwangerschap.
Jaa klopt en dan me hoeslaken erover heen verschuift niet en is mooie maat !

2 jaar geleden

Ohhh helemaal top! Dan ga ik dat gewoon doen😊👍

2 jaar geleden

Ik heb zowel een linnensaver als puppy matjes in bed liggen!

2 jaar geleden

Ik heb via medipoint een matrasonderlegger besteld, het lijkt een beetje op maandverband voor je bed. 17 laags met ook een vochtwerende laag, leek me wel wat. Volgens mij was het minder dan een tientje. Ik wilde niet 40 euro voor een waterdichte molton uit de hema betalen.

2 jaar geleden

In je kraampakket zit volgens mij een soort matje die lijkt op de puppypads. Deze heb ik gebruikt en omdat mijn vliezen inderdaad ook gebroken zijn in bed (op het matje 👌) heb ik nu ook de puppypads in huis (voor mijn zoon die zindelijk is maar af en toe in de nacht een ongelukje heeft) maar nu ook weer handig voor mezelf en hij ligt er weer onder en doe elke week met het verschonen van het bed een nieuwe. Ze zijn te krijgen bij de action 😁

2 jaar geleden

Ik heb deze… wat ouderen hebben voor incontinentie🙈 kraakt tenminste niet ...
Deze heb ik ook!

2 jaar geleden

De Ikea heeft waterdichte moltons ook in verschillende maten. Deze kraken helemaal niet als je er op ligt

2 jaar geleden

Reactie op Sunrise

De Ikea heeft waterdichte moltons ook in verschillende maten. Deze kraken h ...
Niet in deze maat helaas 😪

2 jaar geleden

Reactie op djamillaax

Wat een goed idee en mooie prijs hihi!

2 jaar geleden

Ik zie ze gewoon op bol.com? Hangt wel even van de dikte van je matras af ook! Zoek maar eens naar Unificato (eerste merk wat ik kreeg + normale prijs, ook niet geheel onbelangrijk haha)

2 jaar geleden

Reactie op Anna_1990

Ik zie ze gewoon op bol.com? Hangt wel even van de dikte van je matras af o ...
Wij hebben een topper, vergeten erbij te vermelden 😬

2 jaar geleden

Reactie op Belshel8

Wij hebben een topper, vergeten erbij te vermelden 😬
Kan je die niet mee-meten? En dan dus gewoon een geheel…

2 jaar geleden

Reactie op Anna_1990

Kan je die niet mee-meten? En dan dus gewoon een geheel…
Nee dat past helaas niet.. we hebben een topper op onze matrassen liggen, maar de matrassen zijn wel 2 aparte van elkaar. Leuk zo'n zelf op maat gemaakte boxspring 🥹

2 jaar geleden

Reactie op Belshel8

Nee dat past helaas niet.. we hebben een topper op onze matrassen liggen, m ...
Dan maar gewoon een tent-zeil 🤣

2 jaar geleden

Ik heb waterdichte molton gekocht

2 jaar geleden

Nog een tip: als je de beschermer tapet aan je matras met duck tape, en daarover die kleine molton tapet merk je er niets van. Ik voel en hoor m niet.

2 jaar geleden

Allemaal bedankt voor het meedenken, ik ben bij de action geweest en heb daar de puppy pads gekocht. Zodra de bevalling begonnen is, ga ik gewoon het zeil gebruiken. Voor nu hopelijk een mooie thuis bevalling op de planning 👏