6 Reacties
2 jaar geleden
Hier valt ze vaak in de Maxicosi in slaap als ik in de auto onderweg ben en moet eerlijk zeggen dat ik haar wel gewoon laat liggen als ze eenmaal slaapt. Vaak staat ze dan rustig nog een uur in de woonkamer in de Maxicosi.
Schijnt niet zo heel goed te zijn Maargoed ben blij dat ze slaapt.
2 jaar geleden
Dit heeft me zoontje ook soms. Laat hem max 1,5uur zitten. Meestal na 45min kan in hem in de box of in bed leggen.
2 jaar geleden
Reactie op deJong01
Hier valt ze vaak in de Maxicosi in slaap als ik in de auto onderweg ben en ...
Hier hetzelfde馃槄 vanochtend en begin middag wilde mevrouw niet slapen, eenmaal in de maxicosi buiten en in de auto non stop geslapen. Eenmaal thuis sliep ze nog lekker, dus wij hebben even met z鈥檔 3en lekker rustig kunnen avond eten 馃槄 wel langer dan 2 uur erin gezeten maar ach wel lekker geslapen
2 jaar geleden
Reactie op deJong01
Nou onze dame slaapt dus ontzettend lastig. Heb alles geprobeerd. Gewoon de bak op de kinderwagen, een nestje, bakeren. White noise etc.
Ik probeer alles wiegen etc maar op geven moment is ze echt oververmoeid, leg haar in de maxi en ze slaapt.... idd niet goed maar ben dan idd blij dat ze slaapt.. vandaar of iemand tips of etc nog heeft..
2 jaar geleden
Reactie op deJong01
Ja hoor, doe ik ook. Laats naar m'n ouders, 45 min in de auto ruim een uur daar en daarna nog terug. Loedermoeder zal ik wel zijn, maar als hij slaapt en hij lekker ligt.. het is niet zo dat hik dag in dag uit in de maxi zit hoor!