4 Reacties
8 maanden geleden
Haha hallo last minute papa!
Ik denk dat als je echt iets speciaals wil dat we je daar niet echt mee kunnen helpen omdat speciaal vaak wel linkt aan persoonlijk. En wij kennen de mama van jouw kindje niet!
Heb je al op pinterest gekeken?
Zelf vind ik al snel iets van m'n zoon leuk, dus ook de hand en voet afdrukken. Wat ook leuk is, is een fotocollage van 4 foto's waarbij je zoon op iedere foto een M of een A vasthoud en dat in een door je zoon versiert lijstje doen.
Succes!
8 maanden geleden
Een sleufje zagen in een blokje sls hout. Dit samen opschilderen met plakkaatverf van de Hema/Action. Eventueel een vernisspray eroverheen. Vergeet een mooie afdruk van zijn handje erop niet. Print dan de mooiste foto van mama&zoon samen, voeg er met een app nog een lieve tekst in. Inpakken en voor mama ❤️
8 maanden geleden
Ik heb een leuke foto gemaakt en afgedrukt, 15x30 en bij de action een soort van houten bewaardoos waar een foto in kan gekocht. Ook een klein houten hartjes doosje. X 6 (5 oma's en 1 voor mezelf ofcourse). Kinderen hebben het geverfd en heb het leuk ingepakt.
8 maanden geleden
Als je klei in huis hebt. Wel een handafdruk maar net even anders! Moet je wel snel zijn hahaha
https://vm.tiktok.com/ZNdMFTonp/