13 Reacties

2 jaar geleden

Ja ik bij mijn dochter

2 jaar geleden

Reactie op stellax

Ja ik bij mijn dochter
Sorry te snel op enter; ik moet even terugzoeken in m’n moodboards welke kleur het is

2 jaar geleden

Little green Tuscan red

2 jaar geleden

Volgens mij heeft Flexa deze kleur! Ik zou alleen even niet meer weten hoe zij m ook alweer noemen haha maar je hebt volgens mij op hun website een overzicht met alle kleuren met namen ☺️

2 jaar geleden

Ik ben destijds met een stukje terra cotta van een plantenpot die precies de kleur had die ik wilde naar de speciaalzaak gegaan. Met een kleurwaaier ernaast precies de kleur gevonden en die laten mengen 😊

2 jaar geleden

Dit is ons kamertje. Wij hadden Kreeft van gamma

2 jaar geleden

Reactie op M30

Als deze kleur is wat je zoekt kijk ik het morgen nog even na op de pot

2 jaar geleden

Dit is de kleur Herfst van de GAMMA.. vind hem in het echt veel meer lijken op de kleur van jouw foto!

2 jaar geleden

Reactie op M30

Echt prachtig!

2 jaar geleden

Reactie op M30

Als deze kleur is wat je zoekt kijk ik het morgen nog even na op de pot
Heb verschillende kleurstaaltjes gehaald bij de gamma waaronder ook de kleur kreeft 🦞 Mooi kamertje overigens!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Reactie op Nouuk98

Dit is de kleur Herfst van de GAMMA.. vind hem in het echt veel meer lijken ...
Over die kleur hoor ik inderdaad positieve verhalen. Helaas was het kleurstaaltje niet op voorraad bij een vestiging in de buurt dus hoop 'm vanavond in een andere vestiging te kunnen bemachtigen en dan is het een kwestie van vergelijken en afstrepen 👀

2 jaar geleden

Ja! Ik heb Tender Terra van Wood & Wall van Gamma. Super blij mee.