180 Reacties

één jaar geleden

6 weken geleden vaginaal bevallen dn geef bv nog niet ongesteld

één jaar geleden

5 weken na vaginale bevalling, gaf toen gemengd kv en bv. Vanaf week 8 alleen kv maar 2de menstruatie is nergens te bekennen. Baby is nu 12,5 wk, maak me wel een beetje zorgen

één jaar geleden

Ik heb nu wat bruinverlies, dus ik twijfel. Mijn bevalling was 9 weken geleden en ik geef borstvoeding.

één jaar geleden

9,5 week geleden bevallen, ik geef geen bv en heb 1 dag wat gebloed na 6 weken maar zette verder niet door dus nog niet echt ongesteld geweest

één jaar geleden

Precies 11 weken met kunstvoeding! Vaginaal bevallen, wel 7 weken te vroeg. Maar dat heeft er denk ik vrij weinig mee te maken

één jaar geleden

Nu 10 weken geleden vaginaal bevallen en ik geef bv. Nog niet ongesteld, wel vandaag voor het eerst weer heel lichtjes bloedverlies

één jaar geleden

Na 9 weken ongesteld, vaginale bevalling en borstvoeding (live & kolven)

één jaar geleden

Onze dochter is zaterdag 12 weken en ik ben al 3x ongesteld geweest na de bevalling😅

één jaar geleden

6,5 week, ik geef flesvoeding

één jaar geleden

Natuurlijk bevallen Flesvoeding Na 6.2 weken ongesteld

één jaar geleden

Natuurlijk bevallen Flesvoeding Na 8,5 week ongesteld

één jaar geleden

Vaginale bevalling, gisteren ongesteld geworden (meteen ook volle bak bloeden) en ons zoontje is vandaag 11 weken. Tweede kindje en geef flesvoeding.

één jaar geleden

20 okt bevallen, geef flesvoeding, nog niet ongesteld geweest... Wel af en toe symptomen, maar zet niet door

één jaar geleden

7 weken, vaginaal bevallen, kunstvoeding

10 maanden geleden

Natuurlijk bevallen Borstvoeding toen nog via kolf Na 5 weken was ik alweer ongesteld 🥲

10 maanden geleden

29 september bevallen, 3 november curretage wegens placenta resten en 'helaas' nog steeds geen menstruatie. Zou het eerlijk gezegd wel fijn vinden dat m'n lichaam dit nu weer oppakt 😅 Vaginaal bevallen en ik geef kunstvoeding. Zo nu en dan wel vage klachten..

10 maanden geleden

19 oktober bevallen, vaginaal, borstvoeding. Sinds twee weken een implanon, dus wellicht is ook daardoor de menstruatie op gang gekomen? Mijn zoontje is nu 9 weken.

10 maanden geleden

Na 5 weken, kunstvoeding en vaginaal bevallen. Inmiddels de tweede feestweek ook al gehad 🥲

10 maanden geleden

Op 22 sept bevallen na inleiding die uiteindelijk een keizersnede is geworden. Ik heb de eerste 3 weken borstvoeding gegeven en daarna overgestapt op kunstvoeding. Na 11 weken echt ongesteld geworden al had ik met 7 weken 2 dagen lang beetje bloedverlies dus grote kans dat dat de eerste menstruatie is geweest na de bevalling.

10 maanden geleden

Precies na 8 weken. Vaginaal bevallen en geef flesvoeding