Hi dames,
De titel zegt het al…
Hoeveel weken na jullie bevalling weer ongesteld?
Keizersnede of vaginaal bevallen?
Borstvoeding of kunstvoeding?
Ik ben 6 november met keizersnede bevallen en geef borstvoeding via kolven, maar nog geen menstruatie al voel ik soms wel menstruatie achtige krampen..
5 weken na vaginale bevalling, gaf toen gemengd kv en bv. Vanaf week 8 alleen kv maar 2de menstruatie is nergens te bekennen. Baby is nu 12,5 wk, maak me wel een beetje zorgen
29 september bevallen, 3 november curretage wegens placenta resten en 'helaas' nog steeds geen menstruatie. Zou het eerlijk gezegd wel fijn vinden dat m'n lichaam dit nu weer oppakt 😅
Vaginaal bevallen en ik geef kunstvoeding. Zo nu en dan wel vage klachten..
19 oktober bevallen, vaginaal, borstvoeding. Sinds twee weken een implanon, dus wellicht is ook daardoor de menstruatie op gang gekomen? Mijn zoontje is nu 9 weken.
Op 22 sept bevallen na inleiding die uiteindelijk een keizersnede is geworden. Ik heb de eerste 3 weken borstvoeding gegeven en daarna overgestapt op kunstvoeding. Na 11 weken echt ongesteld geworden al had ik met 7 weken 2 dagen lang beetje bloedverlies dus grote kans dat dat de eerste menstruatie is geweest na de bevalling.