Hi dames,
De titel zegt het al…
Hoeveel weken na jullie bevalling weer ongesteld?
Keizersnede of vaginaal bevallen?
Borstvoeding of kunstvoeding?
Ik ben 6 november met keizersnede bevallen en geef borstvoeding via kolven, maar nog geen menstruatie al voel ik soms wel menstruatie achtige krampen..
Na 13 weken nog niet ongesteld. Ik heb de eerste 3 weken volledig borstvoeding gegeven toen ongeveer 3 à 4 weken afgebouwd d.m.v. kolven. Sinds eind november volledig over op kunstvoeding.
Pas 10 weken na keizersnede, ging bloedend het jaar uit en het nieuwe jaar in, exact die 2 dagen🙈 Heb trouwens geen bv gegeven. Vandaag koperspiraaltje geplaatst, hopelijk veranderd dit niet iets aan de duur 🤞🏼
12 weken na de bevalling ongesteld geworden gisteren. Heel heftig trouwens! Ik ben vaginaal bevallen. Heb ongv 6w borstvoeding gegeven en daarna gekolfd.
Vaginaal bevallen 10 weken geleden, geef volledig bv, nog niet ongesteld.
Van m’n dochter ben ik ook vaginaal bevallen, half jaar volledig bv gegeven en daarna aangevuld met kv. Ik werd pas na 9 maanden ongesteld. Ik hoop dat het dit keer weer zo lang duurt 😊
Vaginaal bevallen op 27 september en volledige borstvoeding op verzoek en nog niet ongesteld. Mijn oudste heb ik 2,5 jaar borstvoeding gegeven en werd na ruim 2 jaar weer ongesteld. Leve de BV! 😄
Afgelopen zaterdag, precies 14 weken na een vaginale bevalling weer ongesteld geworden. 2 maanden volledig borstvoeding gegeven en daarna combinatie met kunstvoeding (waarbij de afgelopen twee weken nog 1 a 2 keer per dag de borst).