180 Reacties

10 maanden geleden

Na 13 weken nog niet ongesteld. Ik heb de eerste 3 weken volledig borstvoeding gegeven toen ongeveer 3 à 4 weken afgebouwd d.m.v. kolven. Sinds eind november volledig over op kunstvoeding.

10 maanden geleden

Pas 10 weken na keizersnede, ging bloedend het jaar uit en het nieuwe jaar in, exact die 2 dagen🙈 Heb trouwens geen bv gegeven. Vandaag koperspiraaltje geplaatst, hopelijk veranderd dit niet iets aan de duur 🤞🏼

10 maanden geleden

Na 10 weken. Geef flesvoeding. Het startte 1 week na plaatsing van het mirena spiraaltje.

10 maanden geleden

Reactie op momsince2023

Na 13 weken nog niet ongesteld. Ik heb de eerste 3 weken volledig borstvoed ...
Op de dag dat ik reageerde toch ongesteld geworden 🥺🤭. Ik ben trouwens vaginaal bevallen.

10 maanden geleden

9 weken na de bevalling ongesteld geworden. Ik ben vaginaal bevallen en geef borstvoeding

10 maanden geleden

12 weken na de bevalling ongesteld geworden gisteren. Heel heftig trouwens! Ik ben vaginaal bevallen. Heb ongv 6w borstvoeding gegeven en daarna gekolfd.

10 maanden geleden

Vaginaal bevallen 10 weken geleden, geef volledig bv, nog niet ongesteld. Van m’n dochter ben ik ook vaginaal bevallen, half jaar volledig bv gegeven en daarna aangevuld met kv. Ik werd pas na 9 maanden ongesteld. Ik hoop dat het dit keer weer zo lang duurt 😊

10 maanden geleden

Sinds gisteren, wat een tegenvaller. 13 weken na keizersnede - fulltime kolvend

10 maanden geleden

20 oktober ks Sinds gisteren ongesteld had van mij wel nog effe weg mogen blijven 😅

10 maanden geleden

Vaginaal bevallen op 27 september en volledige borstvoeding op verzoek en nog niet ongesteld. Mijn oudste heb ik 2,5 jaar borstvoeding gegeven en werd na ruim 2 jaar weer ongesteld. Leve de BV! 😄

10 maanden geleden

Reactie op Lysz

Vaginaal bevallen op 27 september en volledige borstvoeding op verzoek en n ...
Ik vind t wel fijn om gewoon weer een cyclus te hebben juist! Leve de kv😋😋😋

10 maanden geleden

Ik vind t wel fijn om gewoon weer een cyclus te hebben juist! Leve de kv😋� ...
Dat begrijp ik ook! 😁

10 maanden geleden

10 weken na de bevalling. Combinatie van borst en kunstvoeding. Vaginale bevalling

10 maanden geleden

12,5 weken na keizersnede. Eerste 5 weken fulltime gekolfd, daarna volledig kunstvoeding

10 maanden geleden

Afgelopen zaterdag, precies 14 weken na een vaginale bevalling weer ongesteld geworden. 2 maanden volledig borstvoeding gegeven en daarna combinatie met kunstvoeding (waarbij de afgelopen twee weken nog 1 a 2 keer per dag de borst).

10 maanden geleden

15 weken geleden bevallen en nog niet ongesteld... ik geef live bv 😊

10 maanden geleden

Uiteindelijk afgelopen vrijdag na 13,5 week na de bevalling ongesteld geworden (kv).

10 maanden geleden

13 weken en nog niet (bv) gelukkig! Mis het totaal niet

10 maanden geleden

Na 9 maanden. Ik stopte met de borstvoeding en was gelijk ongesteld

10 maanden geleden

Zelf ga ik nu richting de 3 maanden en ben nog niet ongesteld geweest. Keizersnede gehad en ik geef borstvoeding. Ik klaag niet😊