180 Reacties

10 maanden geleden

Hier ook inmiddels 3mnd geleden en nog niet ongesteld geweest 🙃 Volledige bv Vaginale bevalling

10 maanden geleden

3 September met een spoedkeizersnede bevallen van onze tweeling en nog niet ongesteld geworden. Ik heb fulltime gekolfd en dat aan het afbouwen nu

10 maanden geleden

12-10 bevallen dmv keizersnede, 14 weken ongesteld geworden!

10 maanden geleden

26 september bevallen en tot medio december borstvoeding gegeven. Sinds 1 januari dagelijks wat spotting gehad. Nu 4 dagen geleden “echt” ongesteld geworden.

9 maanden geleden

Na 14 weken ongesteld geworden!

9 maanden geleden

Na 13 weken pas ongesteld en ik geef kunst voeding

9 maanden geleden

Nu 18 weken verder en nog niet ongesteld. Wel full-time borstvoeding.

9 maanden geleden

Na 13 weken! En ik geef kunstvoeding

9 maanden geleden

Ik was na 8 weken weer ongesteld, ik geef kunstvoeding.

9 maanden geleden

ik met 12 weken en geef fulltime borstvoeding

9 maanden geleden

gisteren ongesteld geworden, na 15 weken. ik geef kunstvoeding

9 maanden geleden

Vaginale bevalling. Kunstvoeding. Na 6.5 week ongesteld. Ondertussen al 3 x ongesteld geweest sinds 9 november.

8 maanden geleden

Hier ook nog fulltime borstvoeding, 6 maart is de kleine 4 maanden en ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik mis het als kiespijn😋

8 maanden geleden

Nog niet. 19 weken oud en fulltime bv. Bij m’n dochter kolfde ik veel meer en was ik na iets van 12/13 weken weer ongesteld. Van mij mag het nog wel ff wegblijven haha

8 maanden geleden

Even lekker qua details maar hebben jullie ook mega veel afscheiding? Al 2x ongesteld geweest

8 maanden geleden

Voor mijn zwangerschap was is altijd heel regelmatig. Ik wist precies op welke dag ik ongesteld zou worden. Nu ben ik alweer 3 keer ongesteld geweest met dezelfde cyclus. Maar nu opeens weer een paar dagen overtijd. Herkennen jullie dit?

8 maanden geleden

Reactie op Liese2023

Even lekker qua details maar hebben jullie ook mega veel afscheiding? Al 2x ...
Ja ook veel afscheiding hier

8 maanden geleden

Voor de zwangerschap heel regelmatig. Na de zwangerschap na ongeveer 6 weken na bevalling ongesteld. En nu nog steeds regelmatig.

8 maanden geleden

Reactie op Liese2023

Even lekker qua details maar hebben jullie ook mega veel afscheiding? Al 2x ...
Jup, hier ook. Vind dit denk ik vervelender dan m'n menstruatie terug hebben 😅

8 maanden geleden

Ik werd 7 weken na de bevalling voor de eerste keer ongesteld, daarna precies een normale cyclus verder. In de week voor de tweede menstruatie een spiraaltje laten plaatsen en ervaar toevallig sinds vandaag weer menstruatiepijntjes. Ben benieuwd of ie door gaat zetten, of dat mijn spiraal toch weer hetzelfde werkt als voor de zwangerschap 🤞🏻 Toen werd ik niet ongesteld met een spiraal.