Hi dames,
De titel zegt het al…
Hoeveel weken na jullie bevalling weer ongesteld?
Keizersnede of vaginaal bevallen?
Borstvoeding of kunstvoeding?
Ik ben 6 november met keizersnede bevallen en geef borstvoeding via kolven, maar nog geen menstruatie al voel ik soms wel menstruatie achtige krampen..
26 september bevallen en tot medio december borstvoeding gegeven. Sinds 1 januari dagelijks wat spotting gehad. Nu 4 dagen geleden “echt” ongesteld geworden.
Nog niet.
19 weken oud en fulltime bv. Bij m’n dochter kolfde ik veel meer en was ik na iets van 12/13 weken weer ongesteld.
Van mij mag het nog wel ff wegblijven haha
Voor mijn zwangerschap was is altijd heel regelmatig. Ik wist precies op welke dag ik ongesteld zou worden. Nu ben ik alweer 3 keer ongesteld geweest met dezelfde cyclus. Maar nu opeens weer een paar dagen overtijd. Herkennen jullie dit?
Ik werd 7 weken na de bevalling voor de eerste keer ongesteld, daarna precies een normale cyclus verder. In de week voor de tweede menstruatie een spiraaltje laten plaatsen en ervaar toevallig sinds vandaag weer menstruatiepijntjes. Ben benieuwd of ie door gaat zetten, of dat mijn spiraal toch weer hetzelfde werkt als voor de zwangerschap 🤞🏻 Toen werd ik niet ongesteld met een spiraal.