180 Reacties

8 maanden geleden

19 weken na de bevalling ongesteld geworden. Alleen de eerste 2 maanden borstvoeding gegeven.

8 maanden geleden

Zijn er ook bij die mega onregelmatig menstrueren nu? ik ben het nu drie keer geweest maar nu al 2 maanden niet

8 maanden geleden

Reactie op celinevhm

Zijn er ook bij die mega onregelmatig menstrueren nu? ik ben het nu drie ke ...
Ik heb dit ook..

8 maanden geleden

Reactie op celinevhm

Ik ook. Super irritant.. Twee weken terug spiraaltje geplaatst op 1e dag menstruatie (toevallig trouwens 😆want totaal niet regelmatig nog) het lijkt nu al twee weken te duren al vloei ik niet voortdurend soms een dag of twee niet en dan weer wel… hopelijk wordt het snel beter want moet nu altijd wat voor dragen voor het geval dat

8 maanden geleden

20 weken, geeft geen borstvoeding meer (4 weken gedaan) en nogsteeds niet ongesteld 🤨. Meer dames ?

7 maanden geleden

Ik ben afgelopen week halverwege afbouwen bv ongesteld geworden. Heel mild bloeden, dag of 5 lang. Bijna geen buikpijn. Dus ik zie het als een soort testrun haha. Ik heb dan 4,5 mnd niet gemenstrueerd na de zwangerschap

7 maanden geleden

Mijn kindje is nu bijna 6 maanden en nog geen menstruatie gehad. Vaginaal bevallen en geef nog fulltime borstvoeding (wel fulltime kolven).

7 maanden geleden

Reactie op Puravida

Mijn kindje is nu bijna 6 maanden en nog geen menstruatie gehad. Vaginaal b ...
Hier net zo alleen dan live 🤭

7 maanden geleden

Ohh nee hier is het begonnen. Mijn kindje is nu 7maanden. Had stiekem gehoopt dat het langer zou weg blijven

7 maanden geleden

23 oktober met 42 weken bevallen na inleiding met keizersnede als afsluiter. Volledig borstvoeding. Nog geen menstruatie.

7 maanden geleden

Hier net weer ongesteld geworden 🫤. Geef nog volledige borstvoeding. Kindje ruim 6 maanden. Balen!! Ik denk dat het komt omdat de nachtvoedingen eraf zijn.

7 maanden geleden

8 oktober met 42 weken ingeleid. Nu dus ongeveer 6 en halve maand geleden. Kunstvoeding en nog steeds niet ongesteld. De huisarts zei dat het nog tot een jaar kan duren.

7 maanden geleden

Met 41,6 bevallen na inleiding, heb 6 weken borstvoeding gegeven..ik werd na 5 weken ongesteld en sindsdien regelmatig en vrij heftig ongesteld..mijn cyclus is iets langer geworden

7 maanden geleden

8 november bevallen en sinds 2 maanden combi voeding en nog niet ongesteld..

7 maanden geleden

Nog steeds niet ongesteld.. Bevallen op 9-10.. Geef volledige borstvoeding, ben wel wat aan het minderen. Benieuwd wanneer het gaat komen..

7 maanden geleden

Gisteren ongesteld geworden voor t eerst en flink ook🫠 bevallen op 29/10 keizersnede, geef alleen live bv.

6 maanden geleden

Reactie op celinevhm

Herkenbaar Ik was eerst elke 25/26 dagen ongesteld vanaf december , nu zit ik al op 32 dagen heel vreemd.

6 maanden geleden

Ik voel mijn eisprong nu ook weer, voorheen ook. Ik ben weer regelmatig ongesteld, cyclus 30 dagen. En 5 dagen ongesteld. Nog niks van “extra heftig” oid gemerkt… Ik ben ben nu twee cycli door

6 maanden geleden

Hier nog niet ongesteld, geef nog BV. Wat ik wel elke maand merk is zijn krampen in mijn onderrug/buik, waar ik normaal gesproken tijdens mijn menstruatie heb. Is dit herkenbaar voor iemand? Alsof m'n lichaam wel de lichamelijke tekenen geeft, maar niet de ongesteldheid zelf. Mijn ovulatie merk dan weer zo'n 2 weken laten aan extra trek en steekjes aan de ene of andere kant.

6 maanden geleden

Ik geef nog steeds volledig borstvoeding maar vandaag, 7 maanden na mijn bevalling, voor het eerst ongesteld geworden! Van mij had het nog wel langer weg mogen blijven haha!🙈