180 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb het bij die 2 cycli gelaten. Ik ben hoogstwaarschijnlijk weer zwanger. Mijn partner en ik hebben hier wel bewust voor gekozen, maar niet verwacht dat het de eerste keer zonder rubbertje raak zou zijn… over een week weet ik het zeker😮‍💨

6 maanden geleden

Reactie op Koffiemetmelk

Hier nog niet ongesteld, geef nog BV. Wat ik wel elke maand merk is zijn kr ...
Nevermind, vandaag precies 7 maanden na de bevalling ongesteld geworden!

6 maanden geleden

Vaginaal bevallen kindje is nu 7 maanden. Tot 5 maanden live borstvoeding daarna kolven en combinatie kv en bv. Nog niet ongesteld en ook geen tekenen. Slik de minipil

4 maanden geleden

Ik ben eindelijk ongesteld geworden, bijna 9 maanden pp. Maar wat voel ik me belabberd. Diarree, hoofdpijn, misselijk, nergens trek in. Een beetje zoals ik me voelde toen ik net zwanger was. Meer die dit gehad hebben? Of zou ik gewoon toevallig ongesteld zijn en tegelijkertijd een buikgriepje hebben ofzo🤔

4 maanden geleden

15 oktober bevallen. 6 weken later ongesteld. Ben bevallen via ( uiteindelijk) een keizersnede. Ik heb het heel erg gevonden dat ik niet het voordeel van borstvoeding kon meepikken; een tijdje niet menstrueren, zoals bijna ieder ander met BV wel heeft. Anderzijds voelt het ook wel fijn te weten dat je lichaam als vanouds “werkt”. Menstruatie vanaf begin ook heel regelmatig geweest.

4 maanden geleden

4 oktober vaginaal bevallen en geef bv. Anderhalve maand geleden voor het eerst weer ongesteld geworden. Heeeel hevig ook. Nu anderhalve maand later weer ongesteld en gelukkig weer een beetje normaal.😅 Ik voelde het wel aankomen! Buikpijntjes enzo. Stond op het punt even m'n urine te laten checken op blaasontsteking omdat het wel lang aan hield maar toen werd ik ongesteld.

4 maanden geleden

Ik ben nu, na bijna 9 maanden, weer ongesteld geworden! Geef wel nog volledig bv. Voelde vooral mijn eisprong heel heftig.

4 maanden geleden

Goed topic dit! Hier bij achtenhalve maand nog niet ongesteld, maar voel wel regelmatig krampen de laatste weken.

4 maanden geleden

Dochtertje geboren op 27-10-‘23. Eerste 6 maanden bv, daarna over op kv. Nog niet ongesteld. Slik de minipil.

4 maanden geleden

Vaginaal bevallen en ik geef bv. Na 6 maanden een koperspiraal laten plaatsen. Het is nu 8,5 mnd later en ik ben nog niet ongesteld. Ik voel af en toe wel hevige krampen.

4 maanden geleden

4 maanden na bevalling, vaginaal bevallen, borstvoeding

4 maanden geleden

Reactie op mam123aatje

Goed topic dit! Hier bij achtenhalve maand nog niet ongesteld, maar voel we ...
Hier na 9,5 maand ook nog miet echt! Alleen wat druppels bruin bloed!

4 maanden geleden

Reactie op lscalora

4 maanden na bevalling, vaginaal bevallen, borstvoeding
Zelfde hier, meteen een kopperspiraal laten plaatsen

4 maanden geleden

Hier na negen maanden, volledig borstvoeding, weer ongesteld.

4 maanden geleden

Mijn laatste menstruatie dateert uit januari 2023. Na de bevalling nog niet ongesteld geworden. Inmiddels zou ik toch wel weer willen menstrueren want ik wil graag een tweede kindje

4 maanden geleden

Reactie op Oktomom

Mijn laatste menstruatie dateert uit januari 2023. Na de bevalling nog niet ...
Zelfde hier!

4 maanden geleden

Hier na 9,5 maand ook nog niet ongesteld. Volledige borstvoeding nog steeds.

4 maanden geleden

Wat zijn sommigen nog lang niet ongesteld! Ik ben inmiddels 4 cyclussen verder die niet zo heftig waren en nu ons zoontje 8,5 maand is de eerste superheftige weer, zo heftig dat we voor de zekerheid naar de huisarts gaan (heb een keizersnede gehad). Ik dacht dus wel in verwachting te zijn enig moment maar dat was niet het geval. Toen ik stopte met bv na 4 maanden begon het weer. Maar dit, de 5e keer, is opeens weer een met van die stukken slijmvlies en veel pijn. Dat had ik bij de 4 voorgaande niet.

3 maanden geleden

Update: vandaag ben ik precies 9 maanden niet meer zwanger en mijn menstruatie is een feit. Meende al dat ik een dag of 10 geleden eisprong kramp voelde

3 maanden geleden

Nu na 9,5 maand. Ik moet echt weer even wennen hoor na 1,5 jaar geen menstruatie 😂