180 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Koffiemetmelk
Hier nog niet ongesteld, geef nog BV. Wat ik wel elke maand merk is zijn kr ...
Nevermind, vandaag precies 7 maanden na de bevalling ongesteld geworden!
4 maanden geleden
Ik ben eindelijk ongesteld geworden, bijna 9 maanden pp. Maar wat voel ik me belabberd. Diarree, hoofdpijn, misselijk, nergens trek in. Een beetje zoals ik me voelde toen ik net zwanger was. Meer die dit gehad hebben? Of zou ik gewoon toevallig ongesteld zijn en tegelijkertijd een buikgriepje hebben ofzo🤔
4 maanden geleden
15 oktober bevallen. 6 weken later ongesteld. Ben bevallen via ( uiteindelijk) een keizersnede. Ik heb het heel erg gevonden dat ik niet het voordeel van borstvoeding kon meepikken; een tijdje niet menstrueren, zoals bijna ieder ander met BV wel heeft. Anderzijds voelt het ook wel fijn te weten dat je lichaam als vanouds “werkt”. Menstruatie vanaf begin ook heel regelmatig geweest.
4 maanden geleden
4 oktober vaginaal bevallen en geef bv. Anderhalve maand geleden voor het eerst weer ongesteld geworden. Heeeel hevig ook. Nu anderhalve maand later weer ongesteld en gelukkig weer een beetje normaal.😅
Ik voelde het wel aankomen! Buikpijntjes enzo. Stond op het punt even m'n urine te laten checken op blaasontsteking omdat het wel lang aan hield maar toen werd ik ongesteld.
4 maanden geleden
Goed topic dit! Hier bij achtenhalve maand nog niet ongesteld, maar voel wel regelmatig krampen de laatste weken.
4 maanden geleden
Wat zijn sommigen nog lang niet ongesteld! Ik ben inmiddels 4 cyclussen verder die niet zo heftig waren en nu ons zoontje 8,5 maand is de eerste superheftige weer, zo heftig dat we voor de zekerheid naar de huisarts gaan (heb een keizersnede gehad). Ik dacht dus wel in verwachting te zijn enig moment maar dat was niet het geval. Toen ik stopte met bv na 4 maanden begon het weer. Maar dit, de 5e keer, is opeens weer een met van die stukken slijmvlies en veel pijn. Dat had ik bij de 4 voorgaande niet.