180 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Krisje111
Nu na 9,5 maand. Ik moet echt weer even wennen hoor na 1,5 jaar geen menstr ...
Haha herkenbaar! Hier zelfde tijd ertussen. Indd weer wennen en vond de eerste keer ook best weer tegenvallen qua mentale gesteldheid en krampen en veel bloedverlies.
3 maanden geleden
Nog steeds bv ❤️
na 10,5 maand mijn eerste menstruatie.
Dit heb ik niet gemist 😅
3 maanden geleden
Reactie op Floma
Nog steeds niet ongesteld.. Is dat erg? Geef nog steeds bv...
Denk het niet hoor ! Zeker zolang je nog bv geeft
3 maanden geleden
Reactie op Floma
Nog steeds niet ongesteld.. Is dat erg? Geef nog steeds bv...
Hier hetzelfde 🤭
Is niet erg hoor, komt vanzelf weer.
3 maanden geleden
Ik werd de eerste keer ongesteld na 6 weken en toen pas weer na 9 maanden. Geef kv. Ik was ongesteld. Toen tot mijn opsprong geen bloed. Vanaf de eisprong bloed ik al. Is nu al bijna 2 weken. Nog iemand die zoiets heeft/had?
3 maanden geleden
Bij negenhalve maand weer ongesteld geworden. Nu duurt de tweede keer al weer vijf weken. Nouja, wacht het wel af. Voel me af en toe mentaal wel alsof het weer staat te gebeuren.
3 maanden geleden
Op de kop af na 10 maanden weer ongesteld. Ben nu een maand aan het afbouwen en geef sinds een aantal dagen nog 2 keer per dag bv.
Ik heb dit zeker niet gemist…
2 maanden geleden
Reactie op NMI9
Was je al wat afgebouwd in de bv?
Hier de wens voor een 2e, dus de menstr ...
Sorry zie nu je berichtje pas 🙈
Ik voed overdag nog 3x (ochtend, middag en avond) en nog geregeld in de nacht (tussen 1-4 keer gemiddeld ?)
2 maanden geleden
Reactie op mam123aatje
Bij negenhalve maand weer ongesteld geworden. Nu duurt de tweede keer al we ...
Pfoe ben er weer doorheen. Nu voel ik me beter..Dan een week voor de volgende keer weer mentale klachten..
2 maanden geleden
Helaas toch door gekomen voor de eerste verjaardag. Maar alles bij elkaar 20 en halve maand niet ongesteld geweest 💙
Had 2 weken geleden al wel klein beetje bruin bloed spotting met ijzer geur maar toen kwam het niet door. Vanmorgen dus wel 🥲
Ik geef nog steeds volledig bv en hij drinkt nog goed dus het zal allemaal wel mee vallen hoop ik 🙃