180 Reacties

3 maanden geleden

Na 9,5 maand pas hier. Onlangs gestopt met borstvoeding en nu dus weer voor het eerst ongesteld!

3 maanden geleden

Reactie op Krisje111

Nu na 9,5 maand. Ik moet echt weer even wennen hoor na 1,5 jaar geen menstr ...
Haha herkenbaar! Hier zelfde tijd ertussen. Indd weer wennen en vond de eerste keer ook best weer tegenvallen qua mentale gesteldheid en krampen en veel bloedverlies.

3 maanden geleden

Nog steeds bv ❤️ na 10,5 maand mijn eerste menstruatie. Dit heb ik niet gemist 😅

3 maanden geleden

Nog steeds niet ongesteld.. Is dat erg? Geef nog steeds bv...

3 maanden geleden

Reactie op Floma

Denk het niet hoor ! Zeker zolang je nog bv geeft

3 maanden geleden

Reactie op Floma

Hier hetzelfde 🤭 Is niet erg hoor, komt vanzelf weer.

3 maanden geleden

Reactie op Floma

Hier ook nog niet ongesteld. Geef ook volledig bv.

3 maanden geleden

Reactie op Suus_momof4

Nog steeds bv ❤️ na 10,5 maand mijn eerste menstruatie. Dit heb ik niet ...
Was je al wat afgebouwd in de bv? Hier de wens voor een 2e, dus de menstruatie is welkom 😆

3 maanden geleden

Reactie op NMI9

Was je al wat afgebouwd in de bv? Hier de wens voor een 2e, dus de menstr ...
Ik ben ook nog niet ongesteld met de bv.. ik wil ook wel een tweede ergens. Maar wil ook niet daarvoor minderen met bv. Zo lastig!

3 maanden geleden

Reactie op elizzzz

Ik ben ook nog niet ongesteld met de bv.. ik wil ook wel een tweede ergens. ...
Ja hier precies hetzelfde dilemma 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Floma

Ik ook nog niet, terwijl ik inmiddels op nog maar 3 voedingen per 24 uur zit. 😊

3 maanden geleden

Ik werd de eerste keer ongesteld na 6 weken en toen pas weer na 9 maanden. Geef kv. Ik was ongesteld. Toen tot mijn opsprong geen bloed. Vanaf de eisprong bloed ik al. Is nu al bijna 2 weken. Nog iemand die zoiets heeft/had?

3 maanden geleden

Bij negenhalve maand weer ongesteld geworden. Nu duurt de tweede keer al weer vijf weken. Nouja, wacht het wel af. Voel me af en toe mentaal wel alsof het weer staat te gebeuren.

3 maanden geleden

Op de kop af na 10 maanden weer ongesteld. Ben nu een maand aan het afbouwen en geef sinds een aantal dagen nog 2 keer per dag bv. Ik heb dit zeker niet gemist…

3 maanden geleden

Ohh fijn topic want maak me er soms een beetje druk om en zie hier dat veel bv mamma’s nog niet ongesteld zijn :) Hier met 9,5 maand ook nog niet maar had wel spotting gisteren!

2 maanden geleden

Reactie op NMI9

Was je al wat afgebouwd in de bv? Hier de wens voor een 2e, dus de menstr ...
Sorry zie nu je berichtje pas 🙈 Ik voed overdag nog 3x (ochtend, middag en avond) en nog geregeld in de nacht (tussen 1-4 keer gemiddeld ?)

2 maanden geleden

Reactie op mam123aatje

Bij negenhalve maand weer ongesteld geworden. Nu duurt de tweede keer al we ...
Pfoe ben er weer doorheen. Nu voel ik me beter..Dan een week voor de volgende keer weer mentale klachten..

2 maanden geleden

Helaas toch door gekomen voor de eerste verjaardag. Maar alles bij elkaar 20 en halve maand niet ongesteld geweest 💙 Had 2 weken geleden al wel klein beetje bruin bloed spotting met ijzer geur maar toen kwam het niet door. Vanmorgen dus wel 🥲 Ik geef nog steeds volledig bv en hij drinkt nog goed dus het zal allemaal wel mee vallen hoop ik 🙃

één maand geleden

Nog meer mama’s nog niet ongesteld? Kleine is nu net 1 jaar geworden. Begint wel wat te krampen af en toe, dus misschien komt het er aan…

één maand geleden

Reactie op NMI9

Nog meer mama’s nog niet ongesteld? Kleine is nu net 1 jaar geworden. Begi ...
Ik ook nog niet ‘echt’. Begin oktober ben ik een aantal dagen heel licht bloed verloren. Maar niet om een ongesteldheid te noemen.