Hi dames,
De titel zegt het al…
Hoeveel weken na jullie bevalling weer ongesteld?
Keizersnede of vaginaal bevallen?
Borstvoeding of kunstvoeding?
Ik ben 6 november met keizersnede bevallen en geef borstvoeding via kolven, maar nog geen menstruatie al voel ik soms wel menstruatie achtige krampen..
Nog meer mama’s nog niet ongesteld? Kleine is nu net 1 jaar geworden.
Begi ...
Ik ook nog niet.. Heb wel 11 maanden borstvoeding gegeven. De huisarts zei dat het tot een half jaar na het stoppen kan duren voordat je ongesteld wordt...
Ik geef inderdaad ook nog veel borstvoeding.
Benieuwd of het uit zichzelf op gang zal komen of dat ik eerst moet minderen… 🤷🏽♀️
In ieder geval fijn te weten dat ik niet de enige ben waarbij de cyclus nog niet op gang is gekomen 😊
Mijn menstruatie is ook nog niet terug. Zoontje is bijna 13 maanden ondertussen en krijgt ook nog volop borstvoeding 😊
Na mn zwangerschap ben ik ook na een maand blijven hangen in gewicht, 8 kilo boven mijn gewicht voor de zwangerschap. Sindsdien niets meer afgevallen... ik woog wel weinig voordien, dus hoop dat mijn lichaam de extra kilo's gewoon bijhoudt als "reserve" voor de borstvoeding. Benieuwd of ik ze alsnog kwijt raak alq ik stop of als mijn menstruatie terug is. 😅
Mijn menstruatie is ook nog niet terug. Zoontje is bijna 13 maanden ondertu ...
Hier precies hetzelfde. Ook borstvoeding en nog steeds 8 kilo boven start gewicht.
Inmiddels wel weer sinds vorige maand een normale cyclus van 28 dagen.
Hebben jullie wel weer een regelmatige cyclus? Hier nu de vierde keer, maar het is nog 40/36 en 33 dagen. En ik heb altijd veel last van de aanloop, dus zat deze keer weer met smart te wachten tot het doorbrak zodat het mentaal weer beter gaat. Zou het fijn vinden als er meer regelmaat in komt, dan kan ik die mentale weekjes ook zien aankomen en daar rekening mee houden.
Nog meer mama’s nog niet ongesteld? Kleine is nu net 1 jaar geworden.
Begi ...
Hier nu 13 maanden nog niet. Ben wel benieuwd wanneer het weer zal komen. Is dat eigenlijk normaal om meer dan een jaar niet ongesteld te worden? Weet iemand dat🤣