13 Reacties

5 dagen geleden

Gefeliciteerd! Ik vind Jules een leuke naam. Ik kom (en woon) zelf in Twente en zat altijd in de klas bij een Jules. Nooit iemand een lastige naam gevonden hoor 😊

5 dagen geleden

Ik zou het uitspreken als Djuuls

5 dagen geleden

Heeeeele leuke naam Jules Louis past ook zo mooi! Ik ben helemaal geïnspireerd voor mijn niet bestaande tweede 😂

4 dagen geleden

Ik vind het een hele leuke naam. Vlot maar ook tijdloos. Ik zou het op zijn Engels uitspreken

4 dagen geleden

Hele leuke naam!(en ik kom uit Groningen;))

4 dagen geleden

Ik denk dat je tegenwoordig met de meest simpele namen al de vraag krijgt hoe je het schrijft, er zijn zoveel mogelijkheden met veel namen. Daar zou ik me dus geen zorgen om maken :)

4 dagen geleden

Reactie op smuldersfo

Heeeeele leuke naam Jules Louis past ook zo mooi! Ik ben helemaal geïnspire ...
Hahaha! Nou fijn! 😃

4 dagen geleden

Hele leuke naam!

4 dagen geleden

Ik vind t een mooie naam, stond ook op.mijn lijstje. Ben inmiddels ook weer zwanger van de tweede. Maar mijn vriend vond t niet leuk. Onze eerste heet Romain, maar word ook vaak verkeerd uitgesproken als romeen of romijn. Wij zijn nogal frans minded en af en toe best wel lastig dat zijn naam verkeerd uitgesproken word.

3 dagen geleden

Hele leuke naam, ik zou het zelf uitspreken als juuls en niet als sjuul als ik zijn naam zou lezen. Als je eenmaal een x gezegd heb dat het sjuul is komt dat vast wel goed. Maar mocht je zelf in de randstad/ nh wonen dan zou ik hier wel rekening mee houden

3 dagen geleden

Ik heb een vriendin Juliënne die we Jules (Sjul) noemen. Ik kom uit Twente zij uit Limburg. Maar ik denk dat het wel goed gaat en wat iemand anders al zei… bij de simpelste namen of wat je denkt dat simpel is 😅 kan het al mis gaan. Onze oudste dochter heet Leia ik dacht niet dat het op meer dan 1 manier uit te spelen was maar je moest eens horen 😂 Louis match erg mooi ermee trouwens 👌

16 uur geleden

Ja super leuk!!!!

28 minuten geleden

Ik zou het zelf uitspreken als Zjuul, niet Sjuul. Of de Engelse uitspraak: Djoelz.