Hi ladies,
Namen, wat een lastig iets! De naam moet de perfecte naam zijn. Maar hoe vind je de perfecte naam? Stel hier je vragen of geef anderen tips ter inspiratie!
* Er worden vaak topics over dezelfde onderwerpen geopend. Om meer overzicht te cre毛ren op het forum, zullen we vaker grotere topics maken. Losse topics zullen we daardoor sluiten als ze gerapporteerd worden.
op zoek naar 4 letter naam.
mijn andere kids heten
mats
stef
liza
luuk
hier moet wat normaals bij passen. bedoel dan geen buitenlandse namen. kom maar op met idee毛n.
mijn andere kids heten
mats
stef
liza
luuk
h ...
Ohhh altijd leuk! Wij gaan ook voor een 4 letter naam.. hebben nu een Senn, Noah en Mikk (3 boys).
Wat leuk in jou rijtje past:
Bram
Tijs
Thom
Joep
Siem
Guus
Bart
Abel
Levi
Kris
Meis
Nina
Puck
Rosa
Suze
Elle
Evie
mijn andere kids heten
mats
stef
liza
luuk
h ...
Als je voor ons nog idee毛n hebt, hoor ik ze graag 馃槃 voorkeur is nu niet met dubbele letter achteraan (zoals Senn en Mikk) en liefst nog 2 lettergrepen. Verder ben ik niet lastig hoor 馃槀
Op zoek naar inspiratie! Zaterdag de geslachtsecho. Voor nu hebben wij:
馃挅
Minte
Lieke
Yara
Bente
Julia
Elin
Romee
Anna
馃挋
Jelte
Morris
Ons zoontje heet Jorrit, we zijn op zoek naar een Hollandse naam die niet al te veel voorkomt.
Jeetje bij de eerste waren we er zo uit. Nu hebben we nog geen idee. Iemand? Zoontje heet Joah en we weten het geslacht niet. We willen absoluut geen Nederlandse naam.. Vind ik nogal vreselijk 馃槄
Luan vind ik wel bijzonder, blijft hangen bij mij ik ga er eens over nadenken of het iets voor ons is misschien. Hoe kom je bij die naam? Komt het van een andere naam?
Ik ben gek op namen, en daar veel mee bezig. Ik kijk veel op nameberry.com ...
Oh wat grappig ik ook! Ik sla al jaren (nog ver voor de kinderwens) mooie namen op. Ik vind zeevannamen ook een leuke site. Ik ga eens kijken op de site die jij noemde