12 Reacties

4 maanden geleden

Ik lees mee. Eerste kindje van 9 maanden en gaan de 20e augustus voor het eerst met een baby reizen naar turkije🙃

4 maanden geleden

Mocht je iets vergeten, bijna in elke stad heb je soort van prenatal. Voor kleding, luiers, voeding. Het heet e bebek

4 maanden geleden

Toevallig zit ik nu in Spanje met mijn baby van 10 maanden. Morgen vertrekken wij weer. Wij hebben echt het ritme van de kleine gevolgd omdat hij van alle prikkels sneller moe werd. Wij hebben hem lekkere en nieuwe dingen laten proeven maar ook (voor het eerst) potjes meegenomen als back up. Ook dat hebben we een paar keer gegeven. Af en toe even terugtrekken naar de hotelkamer om te rusten en prikkels te verwerken. Verder lekker genieten! Oh ja, speentje of fles geven tijdens het opstijgen! Scheelt druk op de oortjes!

4 maanden geleden

wat ik je zou aanraden is sowieso om genoeh medicatie bij je te hebben zoals zetpillen neusspray etc In hotels is het soms lastig en duurt het lang als je kindje ziek is en je moet naar de hoteldokter zegmaar ( spreek uit ervaring)

4 maanden geleden

Ik zou me niet druk maken om eten wel meenemen voor onderweg maar je hebt in de plaatselijke supermarkten ook potjes voeding luiers etc te koop

4 maanden geleden

Wij waren in Antalya en er waren maar 2 soorten potjes en 3 soorten fruitzakjes in de winkels rondom het hotel en apotheken. In het hotel was er niks voor babies. Gelukkig had ik van alles mee, Mijn schoonouders waren in Side en dat was beter geregeld hoorde ik. Moet zeggen dat ik niet weet vanaf welke maand en hoe veel soorten voeding daar was. Als het heel warm was kreeg ze een waterijsje, voor het eerst en was zo geweldig. Verder wat slokjes water tegen de warmte.

4 maanden geleden

Hoe zit het met vaccinaties? Wij hebben ook een reis geboekt naar turkije maar pas met de 3e prik dtp ben je beschermd en ik las ook iets over de hepA vaccin..

4 maanden geleden

Ik ben op dit moment in turkije met mijn dochter van bijna 9 maanden. Het is heel warm dus neem een goed beschermd zwempakje/uv pakje mee. Goede zonnenbrandcreme en een petje of hoedje. Ik zorg dat ze tussen 12:00 en 16:00 uit de felle zon is en geef haar veel water tussendoor. Verder zou ik potjes groente meenemen voor de eerste dagen en een knuffeltje of iets wat naar huis ruikt.

4 maanden geleden

Neem voldoende potjes mee, vooral groente, want groente potjes zijn alleen verkrijgbaar bij e bebek en dat heb je niet overal dichtbij. Je kan wel fruit potjes halen bij elke supermarkt maar niet veel keus.

4 maanden geleden

Reactie op tay3

Neem voldoende potjes mee, vooral groente, want groente potjes zijn alleen ...
Oh en een inlegger voor in de kinderwagen ook heel handig! Mijn kindje zweette heel veel, dan is je kinderwagen niet helemaal doorweekt. Je hebt van Jollein met badstof, aanrader!

4 maanden geleden

Reactie op tay3

Neem voldoende potjes mee, vooral groente, want groente potjes zijn alleen ...
Dit is niet mijn ervaring, het ligt er vast aan waar je naar toe gaat, maar ik heb in alle supermarkten potjes fruit en groente gezien. Knijpfruitjes zijn wel beperkter te vinden in kleine supermarkten