29 Reacties

2 jaar geleden

Een zoutlampje is erg fijn. Geen fel licht. En sommige zijn ook dimbaar.☺️

2 jaar geleden

Zoutlampjes heb je ook voor in het stopcontact. Helemaal top

2 jaar geleden

Ik heb een regenboog via Amazon besteld. Die gaat op batterijen en heeft een afstandsbediening. Is ook niet zo fel vergeleken met de zaklamp op de telefoon.

2 jaar geleden

Maxi cosi soothe! Superfijn

2 jaar geleden

Hier ook een zoutlampje voor in het stopcontact

2 jaar geleden

Ik heb laatst de tafellamp TOKABO van de ikea gekocht met zo’n slimme lamp van de ikea die je met een afstand bediening van dimmen en aan/uit kan zetten. Is een mooi klein lampje. Ik was al maanden opzoek naar een perfecte lamp die indd mooi dimbaar is voor borstvoeding zonder gelijk iedereen teveel wakker te maken.

2 jaar geleden

Ik heb deze: Bekijk Oplaadbaar Nachtlampje Voor Kinderen - Warm Wit - Nachtlampje Baby - Dimbaar en Draadloos - Timer- en geheugenfunctie - USB Oplaadbaar Nachtlampje Volwassenen op: https://www.bol.com/nl/p/oplaadbaar-nachtlampje-voor-kinderen-warm-wit-nachtlampje-baby-dimbaar-draadloos-timer-geheugenfunctie-usb-oplaadbaar-nachtlampje-volwassenen/9300000075231606?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Oplaadbaar, op duwen om te dempen en lichter te maken en 2x tikken om aan/uit te zetten. Echt ideaal

2 jaar geleden

Ik heb een zoutlamp gekocht, geeft super fijn licht

2 jaar geleden

Reactie op Vissers

Zoutlampjes heb je ook voor in het stopcontact. Helemaal top
Heb je linkjes of winkels waar je t kan kopen

2 jaar geleden

Wij hebben een gewone lamp maar daar zo’n Ikea lampje ingedraaid. Kun je via je telefoon bedienen; op de kleur rood zetten en flink dimmen. Ideaal!

2 jaar geleden

De nachtlampjes van Liewood.

2 jaar geleden

Deze zoutlamp staat bij ons op de commode: https://www.bol.com/nl/nl/p/xxl-luxe-dimbare-himalaya-zoutlamp-6-8-kg-30-cm-groot-enorm-grote-zoutlamp/9300000134461295/?bltgh=uY47arEp7EXxBHOY-w5DXA.2_6.9.ProductPageUrl Hij is ook dimbaar, ben er erg blij mee! Verder hebben we nog twee lampen aan de muur hangen van Petite Amélie, in de vorm van een wolk en een raket.

2 jaar geleden

Ik heb een zoutlamp naast me bed en heb ook een numsy apparaat waar je verschillende lampjes op hebt zacht licht en wat feller en ook gekleurd licht. rood licht verstoord het melatonine aanmaak niet dus zoutlamp of rood licht is perfect.

2 jaar geleden

Ik vraag me af of er ook een lampje is met knijper die je aan de cosleeper kan bevestigen, aangezien ik geen plek meer heb voor het nachtkastje aan die kant, en opstaan om een lamp aan en uit te zetten lijkt me ook geen optie. De zoutlampjes zijn dan wel erg mooi.

2 jaar geleden

Reactie op Nalacat1988

Ik vraag me af of er ook een lampje is met knijper die je aan de cosleeper ...
ik heb dus een numsy whitenoise apparaat met lampje. die hebben een touwtje eraan zodat je het aan het bedje kan hangen. whitnoise raad ik ook echt aan om baarmoeder geluiden na te bootsen slapen babys heel goed op

2 jaar geleden

Hier voor kind 1 dr mr mariia nijntje lamp gekocht. Ideaal met verschillende standen en oplaadbaar. Voor baby 2 nu dezelfde maar dan boris beer.

2 jaar geleden

Philips wakeup light wekker. Die heeft heel veel standen qua licht en zet ik tijdens het voeden snachts zo donker dat ik net aan kan zien wat ik aan het doen ben. Ideaal.

2 jaar geleden

Ik heb een babyfoon gehad met nachtlampje functie, werkt goed zat 👀

2 jaar geleden

Reactie op Nalacat1988

Ik vraag me af of er ook een lampje is met knijper die je aan de cosleeper ...
Er zijn ook hele leuk zoutnachtlampjes te koop die je zo in je stopcontact drukt 🥰 dus zonder snoer, dan heb je geen nachtkastje nodig

2 jaar geleden

Reactie op Merel222

Er zijn ook hele leuk zoutnachtlampjes te koop die je zo in je stopcontact ...
Deze bijv!