10 Reacties

2 dagen geleden

Een maatje groter gaan van pamper? Das hetgene wat bij ons hielp

2 dagen geleden

Hier was het ook ineens iedere ochtend hetzelfde. Wij probeerden een maat groter, dat hielp niet. Nu draagt hij zijn luier, met daaromheen een maatje groter achterstevoren, dat is hier de oplossing, sindsdien weer droge nachten.

2 dagen geleden

Ooh heel herkenbaar! Onze man is nu ook bijna 13 maand. Elke ochtend/ nacht helemaal nat.

één dag geleden

Hadden wij ook! Overgegaan op pamper night pants en het is helemaal opgelost 🎈pants werken hier veel beter dan normale luiers.

één dag geleden

Wat ik de laatste dagen heb gedaan is mn zoontje verschonen in zijn bedje terwijl hij slaapt, voordat ik naar bed ga. Dan heeft hij al een aantal uurtjes een volledig ontspannen blaasje gehad en is vaak het grootste gedeelte er al uit geplast en gaat hij lekker droog de nacht in. Tis 1x voorgekomen dat hij zachtjes moest huilen, dat was nadat ik de kamer al uit was, maar sliep al gauw weer lekker verder

18 uur geleden

Reactie op Jool88

Wat ik de laatste dagen heb gedaan is mn zoontje verschonen in zijn bedje t ...
Gewoon even nieuwsgierig: haal je hem dan ook uit zijn ledikant?

18 uur geleden

Reactie op Delina!

Gewoon even nieuwsgierig: haal je hem dan ook uit zijn ledikant?
Nee, ik verschoon hem in zijn bedje

17 uur geleden

Reactie op Jool88

Nee, ik verschoon hem in zijn bedje
Hoe kom je daar bij dan? Mij lukt het al niet om hem een kus te geven als hij ligt, laat staan om hem te verschonen. ;)

16 uur geleden

Reactie op Delina!

Hoe kom je daar bij dan? Mij lukt het al niet om hem een kus te geven als h ...
Ik heb er niet zoveel moeite mee 😄 ik hoef dan ook niet zover te bukken als wanneer ik hem een kusje geef als hij ligt

8 uur geleden

Welke luiers gebruik je? Hier was kruidvat na de verandering drama. De broekjes van kruidvat werken wel nog goed, wij hebben een buikslaper dus die drukt extra op zijn luier. Maar blijft met die broekjes toch droog de hele nacht.