10 Reacties

2 jaar geleden

Hoi ik heb toevallig hetzelfde echt heel veel klachten idd alleen rechts. De huisarts hierover gesproken en ik moest vandaag mijn urine inleveren. Deze wordt onderzocht op een blaasontsteking. Ik heb nog geen uitslag ontvangen en wacht er even op

2 jaar geleden

Hoi ik heb toevallig hetzelfde echt heel veel klachten idd alleen rechts. D ...
Ik had me urine gister ochtend al laten nakijken, daar was niks geks aan te zien maar heb wel echt veel klachten idd..

2 jaar geleden

Reactie op aleksandra0907

Ik had me urine gister ochtend al laten nakijken, daar was niks geks aan te ...
Oei wat vreemd, is het ook op de kweek gezet?

2 jaar geleden

Hi, hier precies hetzelfde. De enige tips die ik kreeg was paracetamol blijven slikken en niet teveel achter elkaar drinken maar kleine beetjes verspreid over de dag. Zodat de druk niet nog meer wordt in de nieren. Helaas werd mij ook verteld dat er verder niet veel aan te doen is ..

2 jaar geleden

Ik heb sinds een aantal werken hetzelfde, ben nu onder behandeling bij een uroloog die om de week een echo maakt om te bepalen of de druk en stuwing niet te hoog wordt. Voor de pijn aanvallen heb ik buscopan.

2 jaar geleden

Ik heb sinds 17 weken zwangerschap ook last van nierstuwing. Eerst alleen rechts, nu aan beide kanten. Inmiddels 25+3. Ik slik dagelijks 3x2 paracetamol. Dat haalt de scherpe randjes er af. Ik ben doorverwezen naar de uroloog, maar daar kan ik helaas pas eind van de maand terecht. Mijn huisarts neemt het helaas niet serieus, ik heb echt met veel moeite en dankzij bemiddeling van verloskundige een verwijzing gekregen naar de uroloog, maar helaas geen spoed verwijzing. Het is echt super nare pijn. Wat voor mij het beste helpt bij aanvallen is een hot pack en liggen op de andere zijde. Verder helaas geen tips omdat ik zelf ook wacht op vervolgstappen. Sterkte ❤️

2 jaar geleden

Dit heeft bij mij geholpen ik had ook nierstuwing met 32 weken

2 jaar geleden

Weet iemand Hoelang de pijn ongeveer blijft? En of t ook kan verdwijnen?

2 jaar geleden

Hoi meiden, heel veel sterkte! Ik weet precies hoe het voelt. Verschrikkelijk!!!! Ik had toen de tip gekregen bij elke pijn aanval op handen en knieën 20 min. Rug recht houden. Dit gaat de pijn erg verminderen Hopen dat het gaat helpen bij jullie!

2 jaar geleden

Reactie op Canoo17

Hoi meiden, heel veel sterkte! Ik weet precies hoe het voelt. Verschrikkeli ...
Dankjewel, het is echt verschrikkelijk constante pijn :(