5 Reacties

2 maanden geleden

Zo jammer, wij hebben dit ook! Voor de vakantie sliep hij goed en was het vroege wakker worden over. Op vakantie sliep hij nog beter! Thuis gaat het ineens veel slechter, vaker wakker (vaak overstuur huilend) en weer vroeg wakker in de ochtend.. hoop dat het snel weer beter gaat want dit is wel weer pittig! Dutjes overdag gaan ook minder.. er komt wel een tandje door, maar dat was op vakantie eigenlijk ook al dus denk dat dat niet het enige is😢🥹 zijn nu 3 dagen terug.. misschien ontprikkelen oid dacht ik?🫠

2 maanden geleden

Reactie op mvanierland

Zo jammer, wij hebben dit ook! Voor de vakantie sliep hij goed en was het v ...
Jaa wij dachten dat het misschien zijn tandje is, maar hij heeft nog geen tandjes en bij ons ook inderdaad dutjes gaan minder en de nachten echt verschrikkelijk :’(. Hopelijk gaat het snel over..

2 maanden geleden

Reactie op Lina2023

Jaa wij dachten dat het misschien zijn tandje is, maar hij heeft nog geen t ...
Ja heel vreemd, hopen dat het bij ons beide even een fase is na de vakantievibes..🤞🏻😊

2 maanden geleden

Vervelend! Je zou denken dat het inderdaad even weer wennen is en alles verwerken van de vakantie. Stiekem zou ik wel willen dat het andersom ook werkt: nu altijd een slechte slaper en we gaan bijna op vakantie. Hopelijk komt ze als een goede slaper terug 😂😂

2 maanden geleden

Reactie op Miranda95

Vervelend! Je zou denken dat het inderdaad even weer wennen is en alles ver ...
Ja ik hoop het! Ahh, snap ik! Hier ook altijd een heel slechte slaper gehad, wat sinds een paar maandjes steeds beter ging. Dus daarom vind ik het zo vervelend 😢