5 Reacties

één maand geleden

Tandjes? Sprongetje? Hier zijn de laatste nachten erg rommelig. Weer s nachts wakker worden voor een fles en moeilijk in slaap vallen. Duurt 1-2 uur. We hebben een of twee dagslaapjes maar meestal 1 en in totaal max 2.5 uur bij elkaar gerekend.

één maand geleden

Hoi mama’s! Ik had net die fles van 0500 eraf en sliep dan weer door als ik hem even bij mij pakte.. nu sinds sprong 8 weer ellende, nog steeds wordt hij rond 0500 wakker en wilt ook weet vaker de fles dit geef ik dan wel wat later, en dan slaapt hij meestal weer door.. nu heb ik dus dat hij nog steeds wakker is vanaf 05.11🥹🥹 Begin straks met ene andere baan met vaste werktijden dus ik ben erg benieuwd straks na de sprong of die WEL gaat slapen.. en anders krijgt hij gewoon een fles hoor joee! Anders zombie op werk

één maand geleden

Hier ook weer slechter slapen. Begon met de slaapjes overdag en afgelopen nacht van half 2 tot half 5 klaar wakker… meer die dit herkennen van sprong 8?

één maand geleden

Een beetje motivatie: het gaat weer voorbij :) hier was de laatste nacht weer wat beter ❣️

één maand geleden

Reactie op Myvo

Hier ook weer slechter slapen. Begon met de slaapjes overdag en afgelopen n ...
Hier vooral vroeg wakker.. eigenlijk zoals altijd, meer moeite met inslapen