7 Reacties
3 maanden geleden
In een sprongetje! Hier hetzelfde, gewoon volhouden mama, komt goed 🫶🏼
3 maanden geleden
Hier overdag al een paar dagen drama... niet willen slapen of alleen bij/op mij maar dat kan niet (altijd) want ik kan niet steeds mijn oudste (lang) alleen laten... zodra hij slaapt leg ik hem over en blijf er ik er nog even bij met mijn hand op hem maar zodra ik weg loop gaat hij staan en zet het op het schreeuwen... hij heeft nu al een paar dagen overdag amper geslapen en s avonds alleen naast mij in mijn bed (na tig pogingen om hem in zijn eigen bed naast mijn bed te laten slapen) uiteindelijk kan ik hem als hij een uur slaapt wel overleggen. Sommige avonden blijft hij wakker worden zodra ik weg ga en hou ik hem bij me en valt hij bij mij in slaap meestal best laat... S nacht word hij ook geregeld wakker op zoek naar mij, hij slaapt in een bedje naast mij dan leg ik hem weer bij me en slaapt hij weer na gedronken te hebben. Hij heeft ook mega last van verlatingsangst....
3 maanden geleden
Klinkt als ons zoontje maar dan standaard 😂 Als die van ons niet wil slapen huilt hij niet maar gaat wel meteen staan in bed en om mij roepen. Hij valt alleen in slaap aan de borst dus dat probeer ik dan een kwartiertje maar als hij zich dan telkens weg draait, gaan we weer naar beneden en probeer ik het later nog een keer.
Ik heb me erbij neer gelegd. Blijkbaar wil of kan hij op zo'n moment nog niet slapen. Soms moet hij zijn energie nog even kwijt en gaan we met hem stoeien. Of heeft hij veel prikkels te verwerken of idd een sprongetje.
Alles is een fase 😌
3 maanden geleden
Wat bij ons lijkt te werken, overdag naar 1 slaapje. Voor t slapen gaan even ontprikkelen in rustige ruimte wat boekjes lezen laatste fles slaapliedje zingen. Als ze dan nog bezig gaat om de zoveel minuten erheen speentje in en weer neerleggen. Mijn dochtertje heeft sinds deze week dit probleem en dit werkt tot nu toe